3. Streets of King's Landing

Neoptolemos
Posty: 708
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Neoptolemos » 08 sie 2018, 17:51

Zatoka Czarnego Nurtu... niby draw do Bara, i to z Selyse świetny, ale bez Selyse (ew. Forsownego Marszu) taki mało wydajny.
Ekonomia Martelli niepotrzebna, ekonomia Lanni też jakoś bez rewelacji
Zwiadowca Straży nudny i mało potrzebny, dodatek ujdzie. No i plot jakby Straży dedykowany!
Leniwy Leo dziwny... a Smoczy Róg jeszcze dziwniejszy, ale wyczuwam z nim niezłe jazdy.

O lojaliście Umberów i Królewskiej Przystani nie mam zdania. Zawsze to draw, a czy akceptowalny, to ciężko stwierdzić.

wuher44
Posty: 1645
Rejestracja: 03 lut 2014, 14:26
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: wuher44 » 08 sie 2018, 17:52

Dwa razy wygrałem (w tym raz po pijaku) z :

"Fracas Champion 2016

Stahleck 2016 Top4"
:mrgreen:

Chord
Posty: 1051
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Chord » 08 sie 2018, 23:12

Zdecydowanie.

A zatoka? No nie wiem, jest spore grono postaci klękających w zakupach. A jak się gra Forced March to i bez Selci pociągnie sporo kart.

Osobiście bardzo podoba mi się świeczunia. Daje naprawdę fajne możliwości GJ, od ustawiania top karty dla grabieżców, przez ładowanie Ashy/Eurona/PtIP aż po insighta dla Wandzi.

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1638
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Breaker » 09 sie 2018, 06:39

swiecunia sie mowi ;)

stark dostal w 1 polowie obecnej serii chapterow wiecej drawa niz przez cale poprzednie 3 lata. bez kitu, ten koles ktory mieli karty calkiem dobrze sie kombi z flea bottomem. jedyny problem to jak go zmiescic w starkach gdzie 3jka slotu jest zapchana jak cholera.

martellowy hajs... nie wiem, ale w sumie rezerwa nie jest zla. tym bardziej ze to non-limited i mozna przemycic w setupie. moze byc, ale gorszy niz starkowy.

lokacja bara... nienajgorsza, na pewno lepsza od red keepa. pytanie czy wyciagnie bara z niebytu.
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Neoptolemos
Posty: 708
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Neoptolemos » 09 sie 2018, 13:38

Widziałem dużo opinii, że GJ lokacja z następnej paczki (taka sama jak Martell, tylko że Warship i +1 do inicjatywy zamiast rezerwy) jest kiepska.
No ja tam nie wiem, ale z perspektywy Martella wolałbym taką, nawet jeśli trait byłby dla mnie nieistotny. Rezerwa mi zwisa albo i przeszkadza, bo nie mogę śmieci na FB zrzucić.

Marek
Posty: 235
Rejestracja: 15 wrz 2017, 21:41

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Marek » 09 sie 2018, 14:20

Jak tak patrze na te nowe karty to taka ogólna bieda...

Edit:
chociaż może nie potrafię docenić pewnych opcji. Zobaczymy w praniu co z tego będzie

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 981
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: VegetaZen » 10 sie 2018, 07:36

Bida panie, bida... ubolewam, że nie gramy z tą paczką na fracasie, bo wszystkie decki jakie rozważam zabrać byłby dużo mocniejsze z kartami z tej paczki, a przede wszystkim królewską przystanią, przez którą bezpostaciowiec staje się potworem odpornym z potyliczną katastrofę ; d
Ostatnio zmieniony 10 sie 2018, 08:24 przez VegetaZen, łącznie zmieniany 1 raz.
kozak w necie, p**da w świecie - ostatni polski mistrz OCTGN i throneteki, na żywo raz w życiu dostał się do topki
specjalne gratulacje na Vegety za bycie zarazem najlepszym Martellem, najlepszym NW i wygranie Sansy (na jednym turniej) - Neoptolemos

Marek
Posty: 235
Rejestracja: 15 wrz 2017, 21:41

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Marek » 10 sie 2018, 08:02

Królewska Przystań na pewno znajdzie swoje zastosowanie. Królewski Trakt na pewno na tym skorzysta, jak i inne Dromony i Kopalnie.

Suchy
Posty: 448
Rejestracja: 21 gru 2015, 23:47

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Suchy » 10 sie 2018, 10:11

Mi tam się bardzo dodatek podoba. Jak tylko będę miał chwilkę to od razu wrzucam nowe karciochy do decku i testuje na Teki ;)
You ll pay the iron price.

Czerwonym - ŚMIERĆ !

Chord
Posty: 1051
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 3. Streets of King's Landing

Postautor: Chord » 10 sie 2018, 10:41

Też tak uczynię. Same GJ karty dają masę nowych możliwości. A są jescze szałowi Bara piraci, solidne wsparcie dla sevenów. Fajny plot do stallowania, świeczka... samo dobro.


Wróć do „5. Dance of Shadows”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość