6. Someone Always Tells

Chord
Posty: 1051
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Chord » 07 maja 2018, 23:50

Chord pisze:Aj nie wiem co o tym myśleć.
Pierwsza rzecz jaka się rzuca w oczy to mocne ograniczenia do podłączania.
GJ ma niby aż 8mkę DGów, ale... liczy się w tej bandzie podwójny Aeron, Drowned Men, który nie może mieć attaczy (a tak w ogóle to nie wchodzi do większości DG buildów) i garść leszczyków którym właściwie siła nie potrzebna, bo są power monoikonami, a na power i tak DG zwykle wygrywa... do domy też ta siła nie potrzebna, bo jest Ribs.

A kombo na dawanie powerów jest słabe, bo działa raz :) za drugim razem tracisz pierwszy zdobyty powerek (chyba, że rodzi się turbo kombo na magicznych pałkach z Vaes Tolorro :D ).

Niby można kombionwać z Blessingiem i dawać tę maczugę postaciom, które jej w GJ naprawdę potrzebują, ale w tej roli lepiej się sprawdzi Dirk.

Zatem po prostu wydaje się to bardzo uniwersalne, ale w sumie do niczego... Choć taki biegający attach +X na różnych apostołach czy disciplach może być użyteczny... w końcu raz kupiony siedzi za darmo aż go nie zniszczą.


No to już wiemy co myśleć o Magicznej Pałce Utopców :lol:

Pozwala kończyć grę Valarem za pierdylion grochów:
Jeśli siedzimy na 10 powerach i mamy 5 DGów (bez "no attachments") to Pałka zdąży obskoczyć całą piątkę i obsypać ich powerkami zanim opuszczą grę.

Z dwoma dobiegamy z 5 powerów, a z trzema z zera. Amerykańscy bogowie playtestów jakoś tego nie zauważyli.

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 982
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: VegetaZen » 08 maja 2018, 00:33

Oesu : o, oni serio nie zorientowali się jeszcze, że interupty trzeba ograniczać. A już się cieszyłem, że utopieni nie są tak straszni jak się wydawało.
kozak w necie, p**da w świecie - ostatni polski mistrz OCTGN i throneteki, na żywo raz w życiu dostał się do topki
specjalne gratulacje na Vegety za bycie zarazem najlepszym Martellem, najlepszym NW i wygranie Sansy (na jednym turniej) - Neoptolemos

orka1410
Posty: 402
Rejestracja: 27 paź 2015, 23:27

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: orka1410 » 08 maja 2018, 19:12

Wydaje mi się, że nie macie racji. Śmierć wszystkich postaci od valara następuje w jednym momencie ok można odpalić tylko jednegk interrupta na dany trigger z danej karty (wydaje mi się, że owszem jak masz 3 pałki, to odpalisz je 3 razy, ale tylko 3).

Olo
Posty: 800
Rejestracja: 12 wrz 2013, 13:28

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Olo » 08 maja 2018, 19:22

każdy ginący zawodnik triggeruje przerwanie z maczugi więc każdy jest innym triggerem
dlatego na każdego odpali się raz a nie będzie skakała w nieskończoność
"Martelle nie robią nic ale są w tym bardzo dobrzy" - Breaker

picollo
Posty: 706
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: picollo » 09 maja 2018, 12:28

No właśnie chyba interpretacja skaczacych palek zbierających tonę groszkow ma sens. Pierwszy Quentyn też ma reakcję na when character dies a jednak pozwala zabić benjena dwa razy. To wygląda na taki sam mechanizm. Logicznie głupota ale zgodnie z wcześniejszymi interpretacjami chyba tak działa.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Marek
Posty: 237
Rejestracja: 15 wrz 2017, 21:41

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Marek » 10 maja 2018, 06:46

W takiej sytuacji wystarczy jedna pałka i dwóch Utopionych. Wtedy będą one skakać w od jednej do drugiej aż zdobędą 15 grochów :P

Marek
Posty: 237
Rejestracja: 15 wrz 2017, 21:41

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Marek » 10 maja 2018, 06:55

http://www.cardgamedb.com/index.php/aga ... -die-r1020

Niezłe akcje będą odchodzić z tym plotem. :)

Chord
Posty: 1051
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Chord » 10 maja 2018, 07:56

Marek pisze:W takiej sytuacji wystarczy jedna pałka i dwóch Utopionych. Wtedy będą one skakać w od jednej do drugiej aż zdobędą 15 grochów :P

Nie, nie wystarczy.
Ponieważ na tę samą sytuację możesz zagrać tylko jedną reakcję/przerwanie z konkretnej sztuki karty, nawet jeśli tej reakcji/przerwania możesz używać dowolną liczbę razy na turę.
Jeśli byłoby inaczej to Bastard Daughter mogłaby przerywając swoją śmierć kilkanaście razy zrzucić przeciwnikom całą rękę, a coresetowy Theon zebrać 15 powerów za pierwszego unoppa.

Marek
Posty: 237
Rejestracja: 15 wrz 2017, 21:41

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Marek » 10 maja 2018, 08:24

To był taki żarcik. :) Szczerze mówiąc w ogóle tego nie ogarniam,ani tej sytuacji z Benjaminem i Quentynem o której się dzisiaj dowiedziałem. JA nawet nie chce tego wszystkiego rozumieć, ja chce tylko wiedzieć jak się gra i tak grać :)

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1638
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Breaker » 10 maja 2018, 11:09

picollo pisze:Pierwszy Quentyn też ma reakcję na when character dies a jednak pozwala zabić benjena dwa razy. To wygląda na taki sam mechanizm. Logicznie głupota ale zgodnie z wcześniejszymi interpretacjami chyba tak działa.


mozesz wytlumaczyc jakim cudem quentyn triggeruje sie 2 razy? chyba ze masz na mysli 2 ploty ktore go rownoczesnie zabijaja, ale to chyba tez glupota bo po pierwszym when revealu juz nie ma go na stole...
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel


Wróć do „4. Flight of Crows”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość