6. Someone Always Tells

Neoptolemos
Posty: 628
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Neoptolemos » 10 maja 2018, 11:56

Nie się, tylko Benjena. Puszczasz Valara i Benjen może być zabity zarówno przez fabułę, jak i przez Quentyna - wtedy Benjen da ci 4 grochy.

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1564
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Breaker » 10 maja 2018, 12:27

no, szczegolnie ze zaraz po pierwszym killu powinien byc wtasowywany do talii. nie wiem jak chcesz odpalic drugi...

to jakas z dupy intepretacja jest.
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Chord
Posty: 961
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Chord » 10 maja 2018, 12:32

Nie - nie powinien.
Na benjenie nie jest napisane:
not Benjen pisze:Interrupt: When Benjen Stark is killed, gain 2 power for your faction. Then, shuffle him back into your deck.

Tylko:
real Benjen pisze:Interrupt: When Benjen Stark is killed, gain 2 power for your faction. Then, shuffle him back into your deck instead of placing him in your dead pile.

To jest efekt zastępujący, jak podmiana claima z Vengenge for Ellia lub krzesła i jest oddalony w czasie do momentu, gdy miałbyś odłożyć wujka Benjena do deada (czyli spokojnie zdąrzysz odpalić jego interrupta drugi raz jeśli coś miałoby go zabić przed jego opuszczeniem gry).

Olo
Posty: 743
Rejestracja: 12 wrz 2013, 13:28

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Olo » 10 maja 2018, 12:37

przecież to żadna nowość
"Martelle nie robią nic ale są w tym bardzo dobrzy" - Breaker

Neoptolemos
Posty: 628
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Neoptolemos » 10 maja 2018, 12:43

Ja się zgadzam, że to głupotka, ale już jakiś czas funkcjonuje (choć sam się dowiedziałem niedawno, przy okazji rozkminiania interakcji Planky Town Tradera). Na szczęście nie jest nadużywana, bo żeby to odpalić, musisz:
a) grać NW/Martell albo odwrotnie
b) wpuścić obu naraz do gry i nie dać zmlekować
c1) zmusić przeciwnika do rzucenia Valara (przy Benjenie i Quentynie, trudna sprawa)
c2) zmusić przeciwnika do wjechania na dwuclaimie (jak wyżej)
c3) samemu rzucić Valara i wygrać inicjatywę, żeby iść drugim :D

Chord
Posty: 961
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Chord » 10 maja 2018, 12:47

olo - to, że Breaker coś przespał też :)

Neo - przy wszelkich kombosach z Valarem, gdzie trzeba wygrać inicjatywę i ludzie to wytykają warto pamiętać - Wildfire ma 7 inicjatywy.

picollo
Posty: 702
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: picollo » 10 maja 2018, 14:31

Breaker pisze:no, szczegolnie ze zaraz po pierwszym killu powinien byc wtasowywany do talii. nie wiem jak chcesz odpalic drugi...

to jakas z dupy intepretacja jest.

Jak ludzie piszą powyżej, to jest interpretacja z dupy, wszyscy się zgadzają, ale to jest obowiązująca oficjalna interpretacja zasad. Jak nadal nie jesteś przekonany, mogę później poszukać linka do wykładni.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Jools
Posty: 46
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:13

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Jools » 10 maja 2018, 16:40

Rulling na "Interrupt: When *character* is killed"

1. Efekt killa (plot, claim, itd)
2. Wskazanie postaci do killa (plot, claim itd)
3. Okno Interuptów na kill - save'y (duplkaty itd)
4. Nieocalone postacie umierają - mają status dokonany "killed", zostaną umieszcozne na Dead pile w punkcie 6 bo pierw nastąpi okno interuptów.
5. Okno Interuptów na punkt 4 czyli "When characted is killed" - Shireen/Quentyn/Benjen/Pałka drownedów/Bastard itd
5.1 Interupt Benjena - +2 powera i zastępuje efekt killa
5.2 Interupt Quentyn zabija Benjena
5.3 Interupt Benjen - +2 powera, ginie drugi raz
6. Postacie są przesuwane do Dead pile

Pałka Drowned Godów:
(...)
5. Okno Interuptów na punkt 4 czyli "When characted is killed" - Shireen/Quentyn/Benjen/Pałka drownedów/Bastard itd
5.1 Interupt Driftwood Cudgel z postaci #1 - przeskok z char #1 -> #2, +1 power na postać #2
5.2 Interupt Driftwood Cudgel z postaci #2 - przeskok z char #2 -> #3, +1 power na postać #3
(...)
5.5 Interupt Driftwood Cudgel z postaci #5 - przeskok z char #5 -> #1, +1 power na postać #1
(Interuptów/skoków tyle ile postaci Drowned God).
(Jeśli w tym momencie gracz ma 15 powera = win)
6. Postacie są przesuwane do Dead pile

Olo
Posty: 743
Rejestracja: 12 wrz 2013, 13:28

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Olo » 10 maja 2018, 17:15

pięknie wyjaśnione brakuje tylko wykresu ale wszystko się zgadza
(brak moribound miał zapobiegać chyba takim przypadkom)
"Martelle nie robią nic ale są w tym bardzo dobrzy" - Breaker

Chord
Posty: 961
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 6. Someone Always Tells

Postautor: Chord » 10 maja 2018, 18:43

Właściwie to drugie odpalenie Benjena powinno mieć numer 5.2.1 bo jest to przerwanie rozpatrzenia efektów interrupta Quentyna, a nie przerwanie efektów po odkryciu valara ;)


Wróć do „4. Flight of Crows”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość