4. Favor of the Old Gods

Skeczor
Posty: 1175
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: Skeczor » 29 sty 2018, 13:58

Odejmowanie siły jest zawsze lojalne. Patrz targi, Starki, tyrelle. Jeden wyjątek: Nieskalani.
Tego łuku nie liczę.
Obrazek

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: szczudel » 29 sty 2018, 14:16

Ja sobie zdaje sprawę, że burn (nie terminal burn) powinien być lojalny właśnie po to aby nie łączyć się w chore, paraliżujące grę comba. W sumie Targi mają już go tyle, ze i tak szkoda im go na drobne rozmieniać.
Biorąc to pod uwagę, te strzały są nietrafione. Nie pasują do NW, a w Bannerze NW słabo sobie radzi ofensywnie. Wiadomo, że na Jonie Snow (CS) czy nie klękającym do ataku Rangerze potrafią działać na wyobraźnie. Nie dałbym się jednak temu marzeniu porwać, bo Łuk dzikich potrafi prawie to samo, nie będzie kosztował 4G i może działać „z boku”. Ile razy realnie odpalimy go w jednej fazie więcej niż raz? dodatkowo, jak przeciwnik zabroni postacia z Bestow, może się okazać, że chociaż chcemy to go nie za bardzo bedzie sens odpalać. Może gdyby miał Ambush(0) lub "Akcja: Wrzuć na Strzały 1 Złota" patrzyłbym na niego przychylniejszym okiem. I, nie, nie byłoby to OP. Targi moga dostać Astapor, Tyrelle Horn Hill to NW mogłoby mieć coś do karania w kontrze.

Reasumując Bestow w NW zupełnie nie działa. Dziwne, zważywszy na fakt, że od Undeground Vault, potrafią sypnąć smokami.

Widoczny burn lub pompka są super. Przeciwnik musi zawsze przesadzić w którymś wyzwaniu, czy to w obronie, czy ataku. Odsłania się wtedy i można go tam dziabnąć. Nie trzeba zmienić siły swojej postaci aby efekt zamierzony osiągnąć. Gdyby nie było Łuku z Czar Drzewa, Strzały byłby spoko, nawet jeśli Bestow wciśnięto w nich na siłę tylko po to aby liczba kart z ta mechaniką się zgadzała w każdej frakcji. Niestety Łuk istnieje i jego powtarzalność sprawia, że wywala Strzały do klasera.

Potrafię sobie wyobrazić jakiś turbo NW/Wildling/Brotherhood, które wykorzystałoby te strzały. Jednak jak już zaczniemy budować deck, okaże się, że jeśli mamy nieklękająca postać do ataku to w 90% przypadków wolimy zobaczyć Longclaw lub Koronę Dzikich niż te nieszczęsne strzały. Te 10% to gdy Łongclaw jest już zduplikowany na Jonie lub Rangerze. Powiem szczerze, jak próbowałem budowac Dzikich (co prawda na Martellach) za nic nie mogłem wcisnąć lokacji do wstawania dzikich. Bez niej te strzały mają jeszcze mniej sensu.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2018, 15:20 przez szczudel, łącznie zmieniany 2 razy.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Chord
Posty: 1015
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: Chord » 29 sty 2018, 14:41

Pod warunkiem, że grasz NW.

Muszę się zgodzić ze szczudłem - śmieciowe karty.

Skeczor
Posty: 1175
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: Skeczor » 31 sty 2018, 11:07

Obrazek
Jeśli facebook nie kłamie to na górze dodatek: "The attachment has bestow 4 and can be attached to a non-limited unique location only.
It blanks the text box. Presumably you must discard one gold each turn to keep it in play, but that part is partially obscure".
Plot: The king in the North: each player who does not control a King character cannot trigger character, attachment, or location abilities.
Obrazek

Chord
Posty: 1015
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: Chord » 31 sty 2018, 11:44

"carte lieu non-limitée uniquement"
Oznacza, za googlem, "non-limited place card only".
To "uniquement" nie oznacza unikatowej lokacji - oznacza, że można dołączyć "wyłącznie" do non-limited lokacji. Czyli złapie drakara, bulderową twierdzę czy jakieś inne wkurzające non-unique jeśli zajdzie potrzeba.

Generalnie działa jak Frozen Solid tylko sięga blokiem w droższe lokacje (Drżyjcie Mury, Hightowery i inne szuje muje), ale trzeba go napompować złotem (ryzykując konfiskatę), żeby posiedział dłużej.

Skeczor
Posty: 1175
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: Skeczor » 01 lut 2018, 18:59

Nowe karty
Załączniki
Bez tytułu4566.jpg
Obrazek

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 956
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: VegetaZen » 01 lut 2018, 19:42

Po najgorszej nielimitowanej eko dwa cykle temu Lanni dostali właśnie podejrzewam, że najlepsze w tym cyklu.
kozak w necie, p**da w świecie - aktualny polski mistrz OCTGN, na żywo raz w życiu dostał się do topki
http://chomikuj.pl/VegetaZen - miejsce z paczkami kart pl jak ktoś chce pograć w agota przez OCTGN

bigrat
Posty: 164
Rejestracja: 12 lut 2016, 19:07

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: bigrat » 01 lut 2018, 20:45

Balonik z renomą też niezgorszy. Po ambushu też 2 zyle.

picollo
Posty: 703
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: picollo » 01 lut 2018, 20:55

Ilu mamy ambushowalnych knightow którzy nie są lannisterscy?
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Skeczor
Posty: 1175
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: 4. Favor of the Old Gods

Postautor: Skeczor » 01 lut 2018, 21:12

> Flea bottom - tylko to mi przychodzi do głowy. Co nie zmienia faktu, że znajdzie miejsce w Lanni-Tyrell i Tyrell-Lanni :)
>Babcia,
> Mace,
>Tinder Gosia,
> Arianne (core)
> Twardzi jak zima (ale to już kombo z 4 kart)
Obrazek


Wróć do „4. Flight of Crows”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość