3. Kingsmoot

Skeczor
Posty: 1201
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Skeczor » 13 sty 2018, 11:37

Obstawiam, że już wuher skacze z radości :P
Obrazek

wuher44
Posty: 1645
Rejestracja: 03 lut 2014, 14:26
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: wuher44 » 13 sty 2018, 11:41

Skeczor pisze:Obstawiam, że już wuher skacze z radości :P

Już myślę jak to zmieścić. :)
Dwa razy wygrałem (w tym raz po pijaku) z :

"Fracas Champion 2016

Stahleck 2016 Top4"
:mrgreen:

Skeczor
Posty: 1201
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Skeczor » 16 sty 2018, 23:45

Obrazek

Neoptolemos
Posty: 712
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Neoptolemos » 16 sty 2018, 23:57

Meh, najlepsze już pokazali wcześniej.
Ciekawe ile jeszcze czasu minie, zanim zaczną działać grabieżcy Ser Gregora i przemytnicy Bara. Bo tym ostatnim chyba nawet Geralt nie pomoże.

Skeczor
Posty: 1201
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Skeczor » 17 sty 2018, 03:07

Może i tyłka nie urywają, ale:
- Neutralny bard, który wstaje postacie? - w sam raz w decku na pieśniach
- Ser Hyrule (tak wiem, że tak się nie nazywa) - jest zarazem koniem, wysogrodem - wow, w decku na ryckach w sam raz
- Słodyczak, który cofa postacie? Dość ciekawy. Ostatnio lani dużo takich kart dostali.
- Jhiqui w każdym rushu

No i.. BARASIE dostali coś nowego! Wreszcie ciekawe karty :D
Obrazek

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: szczudel » 17 sty 2018, 08:29

Jhiqui - kolejny klejnot wyprostowywania krzywizn DT. Znowu zaroi się od tych bezmózgich Targ/LotC, gdzie leci się na łeb na szyje i jedynym skillem jest potrzeba zostawienia sobie 1G. Od kilku tygodni chodzi mi po głowie aby zbudować deck z FSOW (nigdy takiego nie zrobiłem) i to będzie chyba ten moment. Najciekawsze w niej jest to, że być może jej grafika jest częścią grafiki nowej Dany. Szkoda, że Irri i Doreah nie komponją się tak jak Dany ze Smoczętami ale zbyt wysokiej jakości jest ta grafika aby, o ile jest większa, jej nie użyć ponownie.
Targi osiągają mase krytyczną jeśli chodzi o efekty na discard. Nikt, nie potrafi tyle dociągać aby to wszystko ujarzmić.

Bara - rzeź z tym statkiem. Coś się szykuje sensownego powoli na motyw Okrętów i Przemytników. Kapitalna Pompka, Stealth, Intimidate na zawołanie. Jak wyjdzie Box zrobi się ciekawie. Do tego czasu chyba tylko pozostaje ożenek z brudasami z Pyke.

Tyrelle - rycerzyk świetny, ale w Reach jest gęsto od dobrych i solidnych postaci. Przydałyby się jakieś bomby na pozycji "4G" poza Marg, którą lubią wypierać jej inne wersje. A ten event to nie wiem po co. Normalny deck tego nigdy nie zagra, combo decki pewnie sie brzydzą tym limited. Sensownie byłoby to zagrać po Fazie opodatkowania ale koszt 2 sprawia, że to problematyczne. Nie widzę też Ambushowego decku na Tyrellach, be event na swoje nieszczęście jest lojalny.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Neoptolemos
Posty: 712
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Neoptolemos » 17 sty 2018, 11:29

szczudel pisze:Znowu zaroi się od tych bezmózgich Targ/LotC, gdzie leci się na łeb na szyje i jedynym skillem jest potrzeba zostawienia sobie 1G.

Od nich nigdy się nie przestało roić ;)

szczudel pisze:Bara - rzeź z tym statkiem. Coś się szykuje sensownego powoli na motyw Okrętów i Przemytników.

Dla mnie jeszcze za mało. A wciąż jedyną sensowną postacią z intimidate zostaje Robert, który ma go w pakiecie startowym. To już wolałbym Bara/Bractwo z intimidate z agendy, a wtedy jak lecisz drugi, to bierzesz bardziej odpowiedni keyword.

Tyrellowy rycerzyk jest ok, ale tylko ok. Bez pompki wyłącza tylko maluchy.

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: szczudel » 17 sty 2018, 11:46

Intmidate to Intimidate. Nie musisz mieć postaci o statsach i umiejce z kosmosu (Robcio) aby był z niego uzytek. Victarion nie raz i nie dwa potrafi samym keywordem namieszać, a ty masz wybór komu go dajesz. Wszystko oddałbym za taką lokację w NW. Należy im się Intimidate jak psu buda. Szczególnie teraz gdy maja nieklękające do ataku postacie.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

wuher44
Posty: 1645
Rejestracja: 03 lut 2014, 14:26
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: wuher44 » 17 sty 2018, 13:12

szczudel pisze:Intmidate to Intimidate. Nie musisz mieć postaci o statsach i umiejce z kosmosu (Robcio) aby był z niego uzytek. Victarion nie raz i nie dwa potrafi samym keywordem namieszać, a ty masz wybór komu go dajesz. Wszystko oddałbym za taką lokację w NW. Należy im się Intimidate jak psu buda. Szczególnie teraz gdy maja nieklękające do ataku postacie.

Właśnie dlatego nie dostaną.
Dwa razy wygrałem (w tym raz po pijaku) z :

"Fracas Champion 2016

Stahleck 2016 Top4"
:mrgreen:

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: szczudel » 17 sty 2018, 13:17

Własnie dlatego Tyrellowie dostali, a wstający Starkowie mają aż 3.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com


Wróć do „4. Flight of Crows”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość