3. Kingsmoot

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: szczudel » 10 sty 2018, 23:06

Darkstar - spoko. Fajna umiejka, przydatny keyword. Może cena lekko za wysoka, ale jak ktos chce grac ostry Icon removal to może i znajdzie miejsce. Niewykluczone ze w klasycznym GJ/Martell na UO.
Kon. Nie lubię pasywnego nabijania powera. Na szczęście nie da się na razie w rundzie przewijać letnich plotow, ale kto to wie co to będzie. Trzeba będzie byc czujnym.
Mole Town. Kolejny pasywny Craven. Eh.Maja dobry wzór przy Shadow Tower a wola pasyw. Pewnie wejdzie jako żelazne x1 w tych najnudniejszych deckach ale Poziom HF czy Cravena to na pewno i na szczęście nie jest. Porownujac ta lokacje do Astaporu mozna nie mię juz zludzen co do balansowania gry przez Design Team.

Ranger super. Tego brakowało do samodzielnego decku na Zawiadowcach w Crossingu. Na pewno potestuje.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 921
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: VegetaZen » 11 sty 2018, 00:19

Bardzo takiego pana jak zwiadowca z Nawiedzonego Lasu brakowało mi. To jest w sumie ironia losu - długo NW dostawało monoikony z 1 siły na dwójkach, aż nagle jedna z lepszych postaci o tym koszcie. Drawback poza defensywnymi (tj.które i tak nie grają rangerów) deckami mało istotny, bo przecież czymś co ma 2 siły i tak ciężko wybronić jakiekolwiek wyzwanie. Mole's Town wydaje się być dosyć drogim cravenem ze sporymi ograniczeniami.

Martellowe karty też spoko, Darkstar uniwersalny na tyle, że wszędzie odnajdzie się zwłaszcza wskakując z Arianny. A kuń ma jeden ważny motyw, jest nielojalny a jest kilka postaci, które lubią dostawać spontaniczne groszki: Blackfish, Victarion, Catelyn.
kozak w necie, p**da w świecie - aktualny polski mistrz OCTGN, na żywo raz w życiu dostał się do topki
http://chomikuj.pl/VegetaZen - miejsce z paczkami kart pl jak ktoś chce pograć w agota przez OCTGN

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: szczudel » 11 sty 2018, 07:43

Mole's Town ma jedno koksiarskie zastosowanie. Może skoczkom zrobic kuku. Popularne ostatnio Lanni/HwrD z Wieza Namiestnika dostanie po dupie. Wskakująca Cersa juz może nie zrobić dwóch wjazdów, tylko od razu pójść do piachu.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 921
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: VegetaZen » 11 sty 2018, 08:16

Brzmi nieźle, aczkolwiek zdarzając się z rzeczywistością to w tamtym momencie leci treachery. Podobnie na kombodecki nie ma szans, że przeciwnik nie wyczaruje szybciej jakichś koszmarów czy czegoś.
kozak w necie, p**da w świecie - aktualny polski mistrz OCTGN, na żywo raz w życiu dostał się do topki
http://chomikuj.pl/VegetaZen - miejsce z paczkami kart pl jak ktoś chce pograć w agota przez OCTGN

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: szczudel » 11 sty 2018, 08:35

Mozemy się przerzucać kontrami. Zawsze tak było i będzie i nie ma to sensu.
Nie zmienia to faktu, że jest to największy plus tej lokacji.
Patrze jednak na to MT, patrzę na Astapor (podobna karta) i dochodze do wniosku, że mogli spokojnie zrobić ta lokację z Ambushem. Nie wiem czy ma to sens w przypadku miasteczka, ale wtedy byłby zbliżony poziom skuteczności obu lokacji.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Trejo
Posty: 174
Rejestracja: 09 lis 2015, 13:45
Lokalizacja: Lębork

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Trejo » 12 sty 2018, 23:49

forg.jpg
lem.jpg

Lem auto include do bractwa

michaelius
Posty: 1529
Rejestracja: 12 lip 2011, 12:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: michaelius » 13 sty 2018, 00:55

VegetaZen pisze:Martellowe karty też spoko, Darkstar uniwersalny na tyle, że wszędzie odnajdzie się zwłaszcza wskakując z Arianny. A kuń ma jeden ważny motyw, jest nielojalny a jest kilka postaci, które lubią dostawać spontaniczne groszki: Blackfish, Victarion, Catelyn.


A przy okazji można łączyć koniki z wszystkimi innymi metodami na pasywnego powera :D

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 921
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: VegetaZen » 13 sty 2018, 01:09

Trejo, jakoś nie jestem przekonany czy Cytryn jest autoinclude. Straszliwie marnie wygląda przy innych trójkach, które albo robią kosmiczne rzeczy, albo mają po 6 siły. Może trait bractwa będzie go ratował w perspektywie jakiegoś komba, bo nawet jako rhllor się nie sprawdza wobec tych barasiowych trójek.

Ma ktoś pomysł na forgotten by history?
kozak w necie, p**da w świecie - aktualny polski mistrz OCTGN, na żywo raz w życiu dostał się do topki
http://chomikuj.pl/VegetaZen - miejsce z paczkami kart pl jak ktoś chce pograć w agota przez OCTGN

Trejo
Posty: 174
Rejestracja: 09 lis 2015, 13:45
Lokalizacja: Lębork

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Trejo » 13 sty 2018, 01:31

Zawsze to duoikona 4 za 3,słowo kluczowe może dostać z agendy i tapnąć z Melki. 1 kopię bym grał napewno,nie wiem czy w każdym rodzie ale w Barasiach na bractwie napewno.

Chord
Posty: 961
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 3. Kingsmoot

Postautor: Chord » 13 sty 2018, 09:55

VegetaZen pisze:Ma ktoś pomysł na forgotten by history?

Raczej nie. 3 złota, tapnięcie house karty oraz wymogi kosztowe to teochę dużo za zrzucenie komuś duplikatu... Może jako dodatkowe Mutiny w NW się przyda? Ale wąrpię.


Wróć do „4. Flight of Crows”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość