2. Journey to Oldtown

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: Chord » 30 sie 2017, 08:45

Pierwsza tura plotów to w ogóle jest cholerna ruletka, bo z agendy + setupu nie wywróżysz, co przeciwnik Ci zagra. Gra byłaby znacznie ciekawsza gdyby plot deck był jawną informacją.

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: szczudel » 30 sie 2017, 08:46

Breaker pisze:na chwile obecna jest tyle dobrych plotow na otwarcie ze naval jest skuteczny najwyzej w jakis 40%. naval jest dobrym plotem, ale na pozniej do docisku. bo jezeli nie trafisz nim w 1 turze to strata tempa jest prawie nie do odrobienia.

Jeśli odpalasz Navala w 1 rundzie, a nie masz po setupie pozycji, która zapewnia Ci plecy w przypadku nietrafienia (np Kingsroad), to coś chyba robisz nie tak.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1617
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: Breaker » 30 sie 2017, 08:51

Chord pisze:Pierwsza tura plotów to w ogóle jest cholerna ruletka, bo z agendy + setupu nie wywróżysz, co przeciwnik Ci zagra. Gra byłaby znacznie ciekawsza gdyby plot deck był jawną informacją.

nie no, bez przesady. zgadywanie plotow to jeden z podstawowych elementow skilla w gocie. ja grajac z Toba ni cholery nie zgadlem ze mozesz miec 2 riddle i z tego powodu bardzo zle zagralem pierwszy 2 tury gry. tak gdybym znal Twojego plot decka w ciemno walilbym pentoshi w 1 turze, jeszcze dalbys mi 13 golda zamiast 2ch... :P
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Awatar użytkownika
Szakil
Posty: 210
Rejestracja: 13 paź 2016, 13:32

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: Szakil » 30 sie 2017, 09:00

Grając pasywnym NW zawsze się cieszyłem z Pentoshi w pierwszej rundzie u przeciwnika. Jak odpalę X+2 na Pentoshiego, to pozwala mi to zabunktrować stół już od pierwszej rundy i jeśli przeciwnik nie ma politycznej katastrofy to już się nie przebije do końca gry. Dlatego Pentoshi na start nie wydaje mi się specjalnie dobrą opcją.

quas
Posty: 1394
Rejestracja: 28 paź 2015, 17:16

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: quas » 30 sie 2017, 14:44

Szakil pisze:Grając pasywnym NW zawsze się cieszyłem z Pentoshi w pierwszej rundzie u przeciwnika. Jak odpalę X+2 na Pentoshiego, to pozwala mi to zabunktrować stół już od pierwszej rundy i jeśli przeciwnik nie ma politycznej katastrofy to już się nie przebije do końca gry. Dlatego Pentoshi na start nie wydaje mi się specjalnie dobrą opcją.


Po około fracasowych eksperymentach utwierdzam się w przekonaniu że Pentoshi NIGDY nie jest dobrą opcją. ToP wyczerpuje moje zasoby "dawania czegokolwiek przeciwnikowi". To nie jest gra kooperacyjna żeby sprzedawać prezenty. Rozdajesz tylko mrok i pożogę.
Harvest na FBF okazał się równie ujowy. Wymienić go w czasie turnieju nie mogłem....ale zacząłem go stosować "ofensywnie" tzn trafiać w Harvesta przeciwnika i od razu stał się lepszy :twisted:
Lion Clan
Samurai*Deathseeker

orka1410
Posty: 383
Rejestracja: 27 paź 2015, 23:27

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: orka1410 » 30 sie 2017, 16:29

Breaker pisze:to chyba jest agenda do tych wszystkich smiesznych facelessow albo combodeckow, gdzie indziej nie ma prawa dzialac. tylko ze tam lepiej wsadzac banner tyrella po przekopywanie :)


Oj normalnie już miałem mokre sny z Komnatą Małej Rady i tym deckiem na Cersie (przecież tam w Setupie praktycznie nic nie wystawiasz), ale ... brak Zielonych kart trochę mnie otrzeźwił :/ Będę jeszcze myślał, czy nie da się bez tych 9 istotnych zielonych kart złożyć decku, ale na pewno będzie ciężko się przekopywać przez deck, więc bez jakiś testów nie da się tego sprawdzić.

Wosho
Posty: 2096
Rejestracja: 24 cze 2012, 13:10

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: Wosho » 30 sie 2017, 18:34

Fajnym pomyslem jest Gods eye np do Martelli, +1 zlota do niskogoldowych plotow i fajne +1 do rezerwy, a ze oni i tak graja czworkami wiec nie trzeba sobie psuc decku ;)

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: Chord » 30 sie 2017, 18:38

Słyszałem opinie, że w tej roli KoS jest lepszy :) Bo jednak, co 4 złota na start to 4 złota, a rezerwę też daje.

Wosho
Posty: 2096
Rejestracja: 24 cze 2012, 13:10

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: Wosho » 31 sie 2017, 09:06

Zależy w jakim Martellu. Jeśli chcesz grać różne przeszkadzają ploty to KOS odpada.
Jeśli chcesz grać takim na dużej ilości golda to zgoda :)

Centurion
Posty: 111
Rejestracja: 29 lut 2016, 12:15

Re: 2. Journey to Oldtown

Postautor: Centurion » 31 sie 2017, 14:43

Ta agenda jest do PASS Bara idealna, krzesło/Red Keep na start, 2 sloty w deku uwolnione. Gra się i tak na małych ziutkach w większości i w setupie wystawia lokacje. Będzie działać jeszcze lepiej, na szczęście jest to tak tępe i nudne, że nikomu się tym grać nie chce.
Scorpion Clan
Loyalty Above All Else


Wróć do „4. Flight of Crows”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość