FAQ 1.0

Miejsce na informacje, wyjaśnienia i dyskusje o OFICJALNYM faq wypuszczanym przez niemiłościwie nam panujące Fantasy Flight Games
Gziku
Posty: 235
Rejestracja: 03 gru 2014, 10:22

Re: AGoT 2.0

Postautor: Gziku » 07 lip 2016, 09:59

Kozak pisze:
Gziku pisze:W związku z powyższym uważam że nic się nie zmieniło jeśli chodzi o Eurona i własność lokacji...

Ok, to zacytuj fragment z rules reference, który zabraniałby Euronowi zabrać Ghastona z discarda, gdy inna kopia Ghastona jest w grze u właściciela.


Kozak, nie zrozumiałeś mnie. Nie ma takiego fragmentu w RR ponieważ Euron może to zrobić. Wyjście FAQ niczego nie zmieniło ponieważ cały rozdział o którym piszesz dotyczy postaci (tak jak zaznaczyłem pogrubieniem).

Luka_Brazzi pisze:Nie zaadresowano poważniejszych spraw związanych z zagnieżdżonymi reakcjami
(Jon Snow i Robb) i kolejnością działania efektów/reakcji


Wydaje mi się że liznęli jednak tę górę lodową fragmentem:
When can I trigger Melisandre’s (Core, 47) reaction to “playing” a
R’ hllor
event such as Seen in Flames (Core, 64)—before or after the
effect of Seen in Flames occurs?
The act of playing an event entails paying its costs, resolving its
effects
(or having those effects canceled), and placing the event in
its owner’s discard pile. Reactions to playing an event may only
be triggered after this process is complete. Therefore, the effect
of Seen in Flames is resolved before Melisandre’s reaction to
playing the event may be triggered.


Myślę że chcą tu delikatnie zakomunikować że zapłacenie kosztu jest oddzielną częścią eventu która może wywołać lawinę :>

Sim6moN
Posty: 328
Rejestracja: 07 lip 2013, 15:06
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: FAQ 1.0

Postautor: Sim6moN » 07 lip 2016, 10:01

Luka_Brazzi pisze:FAQ jest szczerze mówiąc trochę bez sensu. Nie zaadresowano poważniejszych spraw związanych z zagnieżdżonymi reakcjami
(Jon Snow i Robb) i kolejnością działania efektów/reakcji i kilku innych poważniejszych dyskusji.


Nic nie wnosi ten faq. Tyle, rzeczy mogliby podpowiedzieć ale pewnie im się nie chciało postarać.
"What I appreciate is that your avatar brings its own facepalm."

Awatar użytkownika
fruszu
Posty: 1576
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: FAQ 1.0

Postautor: fruszu » 07 lip 2016, 10:03

Gziku pisze:Kozak, nie zrozumiałeś mnie. Nie ma takiego fragmentu w RR ponieważ Euron może to zrobić. Wyjście FAQ niczego nie zmieniło ponieważ cały rozdział o którym piszesz dotyczy postaci (tak jak zaznaczyłem pogrubieniem).

Też Gziku, przyznaję, nie zrozumiałem za pierwszym razem. Faktycznie rozdział dotyczy postaci, co świadczy raczej o niezamierzonym bałaganie w FAQ, bo linijkę niżej mamy "The following defines the control and ownership rules surrounding unique cards:".
A więc chyba jednak Euron nie może, ale kto to wie ;)

kotul
Posty: 365
Rejestracja: 16 paź 2015, 17:43

Re: FAQ 1.0

Postautor: kotul » 07 lip 2016, 10:07

A player cannot bring a duplicate into play if another copy of the
duplicate is in his or her dead pile.


Czyli Lady in Waiting nie dziala jako duplikat jak ktos wczesniej ja zabil ;) Pytanie jak z Arya...
#teamTorfWPupe

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 981
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: FAQ 1.0

Postautor: VegetaZen » 07 lip 2016, 10:10

Jak dla mnie największym odkryciem jest:
For Trial by Combat, each opponent you choose will suffer the military claim.

I nagle wartość Lannisterów w melee wzrasta 2x (a już była wysoka)
kozak w necie, p**da w świecie - ostatni polski mistrz OCTGN i throneteki, na żywo raz w życiu dostał się do topki
specjalne gratulacje na Vegety za bycie zarazem najlepszym Martellem, najlepszym NW i wygranie Sansy (na jednym turniej) - Neoptolemos

Awatar użytkownika
fruszu
Posty: 1576
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: FAQ 1.0

Postautor: fruszu » 07 lip 2016, 10:12

kotul pisze:
A player cannot bring a duplicate into play if another copy of the
duplicate is in his or her dead pile.


Czyli Lady in Waiting nie dziala jako duplikat jak ktos wczesniej ja zabil ;) Pytanie jak z Arya...

Jak dla mnie działa, bo "Lady-in-Waiting may be marshaled as a duplicate on a Lady character you own and control." Tak więc nie możesz jej zagrać na Lady, jeśli kopia tej Lady jest w dead-pile'u. A przynajmniej mam taką nadzieję. Jeeeeeemioooooł!
VegetaZen pisze:Jak dla mnie największym odkryciem jest:
For Trial by Combat, each opponent you choose will suffer the military claim.
I nagle wartość Lannisterów w melee wzrasta 2x (a już była wysoka)

A to była tu wątpliwość?
EDIT: dodałem cytat z Kotula, bo dyskusja rozgorzała i mogło być bez niego niezrozumiale ;)

Luka_Brazzi
Posty: 2069
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: FAQ 1.0

Postautor: Luka_Brazzi » 07 lip 2016, 10:12

To spóźniłeś się z odkryciem :) Trzeba było w Bydgoszczy zostać na melee :D
#moribundziewróć

Sim6moN
Posty: 328
Rejestracja: 07 lip 2013, 15:06
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: FAQ 1.0

Postautor: Sim6moN » 07 lip 2016, 10:15

BTW - powinni trzymać numerację wersji i powinien to być faq v2.0 ;p
"What I appreciate is that your avatar brings its own facepalm."

Jemioł
Posty: 775
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: FAQ 1.0

Postautor: Jemioł » 07 lip 2016, 10:22

fruszu pisze:EDIT: Ok, zrozumiałem, nie ma tematu.


Temat właśnie niestety jest, bo ktoś nie do końca wie co, gdzie i jak pisze. Po mojemu, póki co, należałoby to stosować dosłownie, czyli do wszystkich kart, a to przede wszystkim dlatego, że wydaje się, że niecelowe/nielogiczne byłoby wprowadzanie jednej zasady dotyczącej postaci i innej dotyczącej innego typu kart w tej samej sytuacji. Oczywiście "oficjalne" wyjaśnienie może pójść w innym kierunku.

Kozak
Posty: 235
Rejestracja: 24 lis 2015, 20:55

Re: AGoT 2.0

Postautor: Kozak » 07 lip 2016, 10:22

Gziku pisze:Kozak, nie zrozumiałeś mnie. Nie ma takiego fragmentu w RR ponieważ Euron może to zrobić. Wyjście FAQ niczego nie zmieniło ponieważ cały rozdział o którym piszesz dotyczy postaci (tak jak zaznaczyłem pogrubieniem).

Aaaaaaaa, faktycznie :D
No to wtopa:P

@VegetaZen: Trial z Master of Whispers było już wcześniej wyjaśniane w mailach / na forach.


Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość