Sands of Dorne

picollo
Posty: 698
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: Sands of Dorne

Postautor: picollo » 29 lis 2017, 19:00

Jeśli masz wątpliwości, potraktuje to jako analogię pomiędzy sneak attack a Caster lyrics rock(albo lannisport) dodatkowe oko. Sneak wprost mówi o sztywnym limicie, którego dodatkowe wyzwania nie zmienią. Tak samo traktuj zapis z agendy i zapis max 1 per deck. Agenda nadpisuje zasadę z instrukcji, że jak składasz plot deck to wrzucasz 2x heads i nic więcej zduplikowane. Agenda mówi, że poza headsami możesz zduplikowac festiwal. Ale to nie stoi w sprzeczności z zasadą z kart.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Chord
Posty: 830
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Sands of Dorne

Postautor: Chord » 29 lis 2017, 19:04

Przykład nieadekwatny, bo sneak ma zupełnie inny wording:
"You cannot initiate more than 1 challenge during the challenges phase."
to zupełnie inna bajka niż:
"Plot deck limit:1"

wuher44
Posty: 1519
Rejestracja: 03 lut 2014, 14:26
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Sands of Dorne

Postautor: wuher44 » 29 lis 2017, 19:24

Chord pisze:Przykład nieadekwatny, bo sneak ma zupełnie inny wording:
"You cannot initiate more than 1 challenge during the challenges phase."
to zupełnie inna bajka niż:
"Plot deck limit:1"

Limit to limit. :)
Dwa razy wygrałem (w tym raz po pijaku) z :

"Fracas Champion 2016

Stahleck 2016 Top4"
:mrgreen:

quas
Posty: 1400
Rejestracja: 28 paź 2015, 17:16

Re: Sands of Dorne

Postautor: quas » 29 lis 2017, 21:19

paskudna ta agenda.
ale jak dla mnie nie jest takim autowyborem.
Lion Clan
Samurai*Deathseeker

Awatar użytkownika
Szakil
Posty: 200
Rejestracja: 13 paź 2016, 13:32

Re: Sands of Dorne

Postautor: Szakil » 29 lis 2017, 21:52

Do rusha nowa agenda może być słabszym wyborem niż do innych decków. Ograniczamy dochód/tempo zbierania grochów, jakie byłoby z innej agendy, dla większego zestawu narzędzi, z których zwykle nie skorzystamy, bo wyciskamy grę w 3 ploty, często te same. Jakieś dodatkowe odpowiedzi na specyficzne decki warto mieć, ale odchodzimy wtedy powoli od idei rushowania i nas boli, że zabraknie nam jeden złota na potrzebną postać albo grocha czy dwóch do dobiegnięcia rundę wcześniej.
Agenda tym niemniej świetna, plot też cudny, Doran magiczny, tyle miłości dostają Martelle. Tylko się zastanawiam jak ekonomicznie wyjdzie zagrywanie nowej lokacji do drawa (droga jest), ale przy nowej agendzie pewnie będzie można sobie pozwolić na plot z solidną ekonomią do jej wystawienia.

Kozak
Posty: 224
Rejestracja: 24 lis 2015, 20:55

Re: Sands of Dorne

Postautor: Kozak » 30 lis 2017, 00:03

Hmmm. Nie podoba mi się to, jak została zaprojektowana ta agenda. Nie znaczy to, że uważam ją za jakoś wyjątkowo silną. Chodzi mi raczej o samą ideę.

W GoT agenda nie jest obowiązkowa i do tej pory wszystkie agendy zostały zaprojektowane w ten sposób, by dawać pewne korzyści, a jednocześnie pewne niedogodności (czy to przy budowie talii, czy podczas gry). Oczywiście agend mamy już tak dużo, że poza niedogodnościami samej agendy dochodzi jeszcze inny czynnik: utracone korzyści (czyli używanie danej agendy wyklucza nam inną). Teraz mamy już tyle różnych agend, że może nie każda nowa agenda potrzebuje tych niedogodności (o ile korzyści z niej są umiarkowane, to już utracone korzyści ją zrekompensują).

(Nie uznaję oczywiście za niedogodność tego, że się w turze 8 do swoich fabuł z limitem x1 nie dokopię, bo poza jakimiś ekstremalnymi taliami nikomu i tak na tym nie zależy.)

W praktyce możliwe, że korzyści z tych kilku dodatkowych fabuł może nie będą aż tak wielkie, choć możliwość grania dwoma zestawami po dwa też może być ciekawa dla niektórych talii. Dla mnie na pewno nowa agenda będzie dobrym polem doświadczalnym - większość nowych talii będę tworzył pod Wars to Come, a dopiero potem się zastanawiał - co by tu wywalić, żeby podmienić na Crossing czy też Fealty.

quas
Posty: 1400
Rejestracja: 28 paź 2015, 17:16

Re: Sands of Dorne

Postautor: quas » 30 lis 2017, 09:44

w mecie są też inne talie niż rush i control.
Rush woli coś innego. Control też (w długich grach większa korzyść jest raczej z przewinięcia).

Ale.
Sporo decków gra/grało RoC dla większej różnorodności plotów. Co prawda 3/5 scheme były takie same ale to się wytnie.
Teraz mogę poskładać normalnego decka, z 7 plotami. Te 3 sztuki traktuję jako formę side decka. Rzadko muszę przewijać ploty, więc elastyczność się zwiększa.
No i to agenda która nie wymaga kiwania house card. Co już w wielu przypadkach jest plusem samym w sobie.
Lion Clan
Samurai*Deathseeker

Skeczor
Posty: 996
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Sands of Dorne

Postautor: Skeczor » 15 gru 2017, 16:41

Obrazek

Neoptolemos
Posty: 433
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Sands of Dorne

Postautor: Neoptolemos » 15 gru 2017, 17:41

Konik będzie w Kingsmoot. W czystym Martellu to ja go nie widzę na razie.

Neoptolemos
Posty: 433
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Sands of Dorne

Postautor: Neoptolemos » 23 sty 2018, 15:57

http://www.fantasyflightgames.es/juegos ... s_de_dorne

Będzie Greatjon wreszcie, i czuję, że będzie koksem - 5/5 bicon z intimidate już brzmi fajnie, a jeszcze jest jakaś reakcja
No i ten plot - o ile wierzyć fejsbukom, oznacza:
Edict-War
When Revealed: Each opponent kneels 1 character he or
she controls with a mil icon, if able. Then, you may kneel a
character with a mil icon to initiate this effect again.

:shock:


Wróć do „Deluxe Expansions”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość