Sands of Dorne

Neoptolemos
Posty: 678
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Sands of Dorne

Postautor: Neoptolemos » 29 lis 2017, 13:24

szczudel pisze:Odsłaniasz ploty, wybierasz FP, FP decyduje który plot pierwszy.
Plot sie odpala. JEśli akurat podmienimy inny plot to natychmiast odpalamy ten nowo odkryty. Nastepnie odpalamy drugi plot. Więc dla Summer Harvest wybierzesz aby być FP, każesz Martellowi odpalić swój plot, on podmieni na Varys Riddle. Varys Ridle sie odpali i ustawi G na SH na 2. Wtedy ty odpalasz SH i ustawiasz G na SH na 7.

Generalnie to jest tak jak to rozumiem, z tym wyjątkiem, że w tym konkretnym przypadku już nie ustawiasz golda na SH, bo nie ma już X.

Trejo
Posty: 177
Rejestracja: 09 lis 2015, 13:45
Lokalizacja: Lębork

Re: Sands of Dorne

Postautor: Trejo » 29 lis 2017, 13:29

Przy tej agendzie ograniczenie limit plot deck:1 (valar m,naval,duel) obowiązuje? Prawda? PRAWDA?!

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Sands of Dorne

Postautor: Chord » 29 lis 2017, 13:35

Trejo pisze:Przy tej agendzie ograniczenie limit plot deck:1 (valar m,naval,duel) obowiązuje? Prawda? PRAWDA?!

Prawda.
(A nawet jakby się okazało, że ścisłe podążanie za literą zasad prowadzi do ominięcia limitu to FFG zmieni zasady, żeby tak nie było. Wszak dizajnery i ludzie piszący artykuł powiedzieli, że limit jest, więc taka była intencja.).

picollo
Posty: 703
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: Sands of Dorne

Postautor: picollo » 29 lis 2017, 15:34

Który kawałek sugeruje że limit 1 kopii nie obowiązuje?
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Sands of Dorne

Postautor: Chord » 29 lis 2017, 15:45

Drugie zdanie - przecież nie pierwsze.

picollo
Posty: 703
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: Sands of Dorne

Postautor: picollo » 29 lis 2017, 15:53

W mojej ocenie właśnie żadne zdanie nie wskazuje na możliwość użycia dwóch kopii one per deck plota.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Sands of Dorne

Postautor: Chord » 29 lis 2017, 16:00

Cóż to tylko opinia.

kotul
Posty: 363
Rejestracja: 16 paź 2015, 17:43

Re: Sands of Dorne

Postautor: kotul » 29 lis 2017, 16:03

( moim zdaniem )

Ale drugie zdanie nadpisuje tylko instrukcje. W instrukcji pisze ze mozna miec jeden plot dwa razy. I nikt nie pyta o to czy ten jeden plot moze miec limit 1.

Ogolnie w karciankach (z tego co sie orientuje) zabronienie czegos jest zawsze mocniejsze niz pozwolenie na cos.
#teamTorfWPupe

picollo
Posty: 703
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: Sands of Dorne

Postautor: picollo » 29 lis 2017, 16:57

Wspomina że możesz mieć drugi set kart up to two copies. Cecha 1 per plot deck wyklucza plot z tego zbioru. Dla mnie to oczywiste.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Sands of Dorne

Postautor: Chord » 29 lis 2017, 18:44

Bo karta bije instrukcję, kiedy stoją w jawnej sprzeczności. Ale Wars To Come jest drugą kartą i rozstrzygnięcie na gruncie litery zasad staje się mniej oczywiste.
Ja nie mam wątpliwości jaka była intencja twórców i jak być powinno... ale nie jestem pewien czy idało im się to właściwie ująć w słowa.


Wróć do „Deluxe Expansions”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość