Sands of Dorne

Skeczor
Posty: 1128
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Sands of Dorne

Postautor: Skeczor » 24 lut 2018, 20:28

Nie no kurde. Bardzo dobre karty. Może nawet 7dmiu będą grywalni.
Obrazek

Polaris
Posty: 4
Rejestracja: 14 lut 2018, 18:48

Re: Sands of Dorne

Postautor: Polaris » 24 lut 2018, 21:15

Val już była. Szaty chyba jeszcze nie.

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1564
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: Sands of Dorne

Postautor: Breaker » 24 lut 2018, 21:49

Val bardzo dobra, postac wskakuje bez kosztu i zostaje

Szaty po prostu mega, placisz raz i ciagly powtarzalny efekt, duzo lepsze niz sept baelora. Breakery lubia powtarzalne efekty kontrolne
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Skeczor
Posty: 1128
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Sands of Dorne

Postautor: Skeczor » 24 lut 2018, 22:16

Brejkery jak na razie nie mogą pomarańczek z cechą 7dmiu :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Szakil
Posty: 209
Rejestracja: 13 paź 2016, 13:32

Re: Sands of Dorne

Postautor: Szakil » 24 lut 2018, 22:50

Dzicy mają świetne drogie postacie i taką biedę w tanich gościach, że w ogóle się człowiek zastanawia czy nie zastąpić ich jakimiś niedzikimi, mimo osłabienia synergii. Teraz dochodzi jeszcze val do grona drogich postaci. Będą jeszcze kiedyś tani dzicy z przyzwoitymu statami lun zdolnościami?

Chord
Posty: 961
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Sands of Dorne

Postautor: Chord » 24 lut 2018, 23:34

Ho ho ho. Z High Septonem czy braciszkami w tym kapturku Dagmer wywozi ekonomię przeciwnika taczkami :D

Neoptolemos
Posty: 628
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Sands of Dorne

Postautor: Neoptolemos » 25 lut 2018, 01:45

Zajęło mi to chwilę, ale... fakt. Dagmer w kapturze kradnie wszystko o.O

Chord
Posty: 961
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: Sands of Dorne

Postautor: Chord » 25 lut 2018, 01:52

Przy czym sam Dagmer kaptura nie włoży.
To już się stosowało z Koszmarami swego czasu, ale mieć kombo powtarzane i gotowe to co innego niż liczyć, że się Koszmar w łapie, 1 gold w kieszeni i Dagmer z narzędziami do solo demolki razem spotkają.

Niby z attaczem i the sevenem też się trzeba sporo namęczyć, ale... jakoś stosowanie kaptura wygląda mi na oko stabilniej (może też dlatego, że nie nawykłem do posiadania ręki w GJ, więc idea szykowania eventu na kombo jakoś mi nie pasuje do rodu).

No a poza wszystkim... why not both?

PS: Interesujące jest, że wreszcie pojawia się jakaś nowa meta na attachmenty. Zblankowanie mleka, Cravena lub Warda może być dla fana kontrolki bardzo niemiłym doświadczeniem.

Neoptolemos
Posty: 628
Rejestracja: 20 sty 2016, 15:42

Re: Sands of Dorne

Postautor: Neoptolemos » 25 lut 2018, 16:31

Tym bardziej ze przeważnie szkoda by mi było Koszmarów na czyszczenie lokacji pod Dagmera. Fajne szatki, generalnie.

Suchy
Posty: 443
Rejestracja: 21 gru 2015, 23:47

Re: Sands of Dorne

Postautor: Suchy » 25 lut 2018, 20:33

Begging brother jeszcze mocniejszy w tych szatach :D ;)
You ll pay the iron price.

Czerwonym - ŚMIERĆ !


Wróć do „Deluxe Expansions”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość