6.CP Tyrion's Chain

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: szczudel » 06 lis 2016, 22:43

Wall - po jego interrupt, ktory zadziała dla GJa.
Event - zwiëkszasz napór na rękę z potencjalnym killem.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

picollo
Posty: 703
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: picollo » 06 lis 2016, 23:10

Przejęcie Walla, żeby zabrać NW 2 powera, a w najlepszym wypadku dostać je samemu moim zdaniem jest fajną opcją. Jak CI się uda za 1 golda zrobić 4 netto różnicy w powerze (-2 dla NW, +2 dla Ciebie) to moim zdaniem jest to opłacalne. A w następnej turze wrzucasz kolejną łódkę.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: Chord » 06 lis 2016, 23:46

Możliwość zmniejszenie wszystkich strażaków o 1 też może być ważnym elementem planowania wyzwań.
Tyle, że powera z Muru nie ukradniesz - "at the end of the phase" następuje po zakończeniu efektów trwających "until the end of the phase" (jak Eyrie i Tearsy), jednak sama możliwość zabrania Muru w akcji blokuje NW możliwość zbyt swobodnego atakowania - możesz nie przydzielić obrońców i gwizdnąć Ścianę w każdym momencie.

W ogóle w tej lokacji najfajniejsze jest, że wcale nie trzeba jej używać, by poważnie zmienić optykę stołu.

Olo
Posty: 786
Rejestracja: 12 wrz 2013, 13:28

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: Olo » 06 lis 2016, 23:54

wydaje mi się że Wall i tak odpali się już po powrocie do właściciela
a jeśli w zamian za tapnięcie muru dostanę unoppa na koronę to wchodzę w to

a event za 1 który wyrzuca losową kartę bez dodatkowego efektu?
his vipers eyes jest lepsze a rzadko grane i czy ktokolwiek kiedyś grał staruchę dla przekładania do deada?
"Martelle nie robią nic ale są w tym bardzo dobrzy" - Breaker

picollo
Posty: 703
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: picollo » 07 lis 2016, 00:00

Właśnie widziałęm rozmowę na fb i ludzie twierdzili, że timing działa tak, że podobno mur się odpala zanim wróci- stąd to moje założenie. Ale może nie mam racji.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Chord
Posty: 1019
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: Chord » 07 lis 2016, 00:16

Olo pisze:his vipers eyes jest lepsze a rzadko grane i czy ktokolwiek kiedyś grał staruchę dla przekładania do deada?

Ja grałem, ale w decku na grabieży i choć na co dzień nic specjalnego nie robi to co jakiś czas wyłączała przeciwnikowi kluczową postać, ale nie ma co tu porównywać do tego eventu - jeden strzał w rękę nie wróży specjalnego sukcesu, a starucha ma wiele okazji by przyłapać jakiegoś Tywina na zlatywaniu do discarda. Zwłaszcza z pillage'a, bo przeciwnik raczej chroni/wystawia najważniejsze postaci jak już je dobierze, a topdecka nie przewidzisz.

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: szczudel » 07 lis 2016, 05:51

picollo pisze:Właśnie widziałęm rozmowę na fb i ludzie twierdzili, że timing działa tak, że podobno mur się odpala zanim wróci- stąd to moje założenie. Ale może nie mam racji.

Oczywiście ze tak działa. Interrupt jest rozpatrywany przed efektem do którego sie odnosi.

Próbowałem Staruchy Olo. Rozbiłem sie o dwa aspekty. Nie znajdowałem jej (nawet używając Summons) i banner targów slabu wspiera intrygę. Z drugiej strony potrafiłem posyłać koksy do Deada i pieczętować gry w 2 rundzie. Testowałem Martell/Targ - koniecznie chciałem wygrywać Intrygę i kąsać His Viper Eyes. Jeszcze kiedyś do tego pomysłu wrócę ale być może jako Targ(burn)/Martell(Bara mają Seen in Flames więc też się nadają). Lannisterzy ze Swoim Bez swojej brody, też mnie kuszą.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

heimdall89
Posty: 131
Rejestracja: 07 lis 2013, 16:40

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: heimdall89 » 07 lis 2016, 07:40

Ojej jakie słabe karty dla Lannisterow. Dobrze, że Starkowie dostali powerboost bo byłoby kiepsko.

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1617
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: Breaker » 07 lis 2016, 09:10

staruche gram w dothrakach bo jest tanim dothrakiem. poprawia setupy, a armia dothracka ma pillage wiec pare razy sie zdarzylo ze przy zrzucaniu z top decka trafilem jakiegos robba/gregora itd. (tywin jest zawsze na stole od setupu, jego sie nie da trafic :P ). na wygrywanie oka raczej nie ma co liczyc, ale czasem puszcza sie wlasnie staruche na zasadzie wyciagania sily. a nuz ktos wyjdzie do obrony i braknie mu zeby obronic korone :)
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 6.CP Tyrion's Chain

Postautor: szczudel » 07 lis 2016, 09:24

Skoszenie z Rezerwy lub jakikolwiek inny discrd (aby coś opłacić) tez może aktywować Staruchę.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com


Wróć do „2. War of the Five Kings”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość