2. CP Called to Arms

the_ka
Posty: 16
Rejestracja: 15 lis 2015, 08:28

2. CP Called to Arms

Postautor: the_ka » 28 mar 2016, 20:56


kotul
Posty: 365
Rejestracja: 16 paź 2015, 17:43

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: kotul » 28 mar 2016, 21:08

Klimatycznie bardzo mi sie agendy podobaja.

Summer harvest beda wygladac fajnie jak obie strony je zagraja ;) Winter festival - konczacy plot z 5 golda - nice.
#teamTorfWPupe

Awatar użytkownika
kamron6
Posty: 905
Rejestracja: 06 lip 2015, 09:58

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: kamron6 » 28 mar 2016, 21:56

Kings of Winter + Wraiths in Their Midst nabiera sensu.
Summer Harvest + Trading with the Pentoshi to mistrzostwo świata.

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: szczudel » 28 mar 2016, 22:00

kamron6 pisze:Kings of Winter + Wraiths in Their Midst nabiera sensu.

Bez Tronu albo NW nabijaczy rezerwy nie jest to taka kolorowa kombinacja - zostajesz z rezerwą 4 na plocie z 4 Golda.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Awatar użytkownika
kamron6
Posty: 905
Rejestracja: 06 lip 2015, 09:58

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: kamron6 » 28 mar 2016, 22:09

Wiadomo, że to nie uniwersalna kombinacja, ale zostawienie komuś 4 kart, a 3 robi dużą różnicę ;)

Awatar użytkownika
jim
Posty: 1054
Rejestracja: 28 mar 2012, 22:28
Lokalizacja: j-no

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: jim » 29 mar 2016, 09:42

To teraz już przydałby się Forgotten Plans do blankowania traitów na plotach. :D
#naczelnyhejternocnikow

bo NW śmierdzą

michaelius
Posty: 1560
Rejestracja: 12 lip 2011, 12:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: michaelius » 29 mar 2016, 10:00

Nie podobają mi się te agendy.

Nie ma żadnego drawbacku bo trudno uznać za taki symetryczną zmianę rezerwy dla obu graczy.

A efekt jest bardzo mocny.

Lannister - Tywin w setupie- Kings of Winter - gg fajnie się grało ;)

picollo
Posty: 705
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: picollo » 29 mar 2016, 10:51

Lannister- Tywin w setupie jest strasznie silny niezależnie od agendy, więc nie wiem czy ta agenda tak wzmocni Lannisterów. Z drugiej strony NW King of Winter zaczynający od Wraith in their Mist i meager contribution w pierwszej turze zmniejsza przeciwnikowi rezerwę o trzy i zabiera dwa złota. Wreszcie będziesz mógł sprawić, żeby każdy ród poczuł się tak bogaty jak NW.
Drawback dla obydwu agend to przede wszystkim niemożność grania plotów z odwrotnej pory roku. Summerowi odpada fsow i Winter festival (bardzo fajnie wygląda ten plot wziąwszy pod uwagę że nie jest 1x w decku). A Winterowi Calm i Summer Harvest (bardzo dobry opener, chyba że trafisz na żniwa u przeciwnika). Tak więc główne ograniczenie to mniejszy zestaw plotów dostępnych.
A osłabiając ekonomię i grając fsow można fajnie kontrolować stół- przeciwnik nie wystawi dużych postaci, a małe wrócą na rękę.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: szczudel » 29 mar 2016, 10:58

Na CGDB jakis typek słusznie zauwazył, że Kings of Winter na NW będzie boleć jak cholera jeśli grać będziemy Krukami. Jak nie dojdzie jakiś alternatywny Draw (bo nie nazwalbym tak -pożal sie Boże- Willa) to skuteczność KoW w NW zależec będzie od tego czy dojdzie nam szybko Sam, Rookery czy Żelazny Tron.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

picollo
Posty: 705
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: 2. CP Called to Arms

Postautor: picollo » 29 mar 2016, 11:09

Myślę, że możemy założyć, że poza Samem i Rookery pojawi się coś jeszcze zwiększającego limit.
NW będą mieli jeszcze jedną fajną rzecz jeśli chodzi o limit. Kruki i Wilkory mogą służyć jako dodatkowe źródło powtarzalnej kasy- bodajże Chett ma tą umiejętność która pozwala w dominacji cofnąć kruka z discardu na rękę. Więc w razie problemów z limitem wyrzucasz kruka/wilkora, ew. przerabiasz je na kasę (Old Forrest Ranger) a później wracasz go kiedy ręka będzie na tyle mała, żeby przetrzymać kruka do następnej tury.
Wydaje mi się, że NW mogą dalej iść w stronę choke'a i King of Winter. Wewnętrzny Ned podpowiada, że to świetny patent na pokazanie że NW radzą sobie z zimą lepiej niż inne rody (może poza Starkiem)
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.


Wróć do „2. War of the Five Kings”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość