1. CP Across the Seven Kingdoms

Awatar użytkownika
fruszu
Posty: 1576
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: fruszu » 22 lip 2016, 10:45

Bardzo, ale to bardzo mam ochotę zagrać nowym Night's Watchem. Arry jest fantastyczny(-a). Podobnie drzewo. Boję się tylko kart w stylu Winter Raven (które o dziwo zostały strasznie zjechane). Decki na dominacji to najnudniejsze, co można sobie wyobrazić i mam nadzieję, że ta mechanika nie będzie rozwijana ponad miarę i nie zacznie w którymś momencie przeważać. Sporo ciekawych kart, z którymi chce się pokombinować (Bitterbridge Encampent). Rubin podoba mi się jako narzędzie do zrzucania Hand's Judgement i poprawiania Łezkami. Myślę też, że nowy Robb jest świetny i w końcu może uda mi się złożyć ciekawy deck Starków na killu. Na miejscu Martelli skakałbym z radości (Harmen!), a przynajmniej dyskretnie klaskał z zadowolenia (Tower of the Sun). Janos też mocny. Każdy dom w zasadzie dostał coś sensownego (Targi najmniej, choć podoba mi się nielojalność Shierak Qiya i może to być mocna karta).

michaelius pisze:Wracając do wątku to szczerze mówiąc nie ma o czym rozmawiać bo takiego syfu już dawno nie było :)

Mocne słowa...

Wosho
Posty: 2095
Rejestracja: 24 cze 2012, 13:10

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: Wosho » 22 lip 2016, 10:46

Z syfem to przesada, aczkolwiek ten dodatek móglby wyjść razem z następnym, bo część kart jest ewidentnie pod nowe agendy.

Chord
Posty: 961
Rejestracja: 14 gru 2014, 23:19

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: Chord » 22 lip 2016, 10:56

I GJ - Córka jest kartą do decków z fantazją, a Pyke ma morze użyteczności w deckach z bannerami. No i super neutralny event do dociągu. Jak dla mnie to jeden z ciekawszych dodatków jakie wyszły.

Wosho
Posty: 2095
Rejestracja: 24 cze 2012, 13:10

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: Wosho » 22 lip 2016, 11:06

Ten event to jest raczej do przyszlego mill decku albo melee a nie do dociagu, raczej nie chcesz dawac kart przeciwnikowi w ciemno.
Chyba ze wyjdzie jakies combo, ktore ma gdzies jakie przeciwnik ma karty tylko chce dokopowac sie do swoich.

quas
Posty: 1393
Rejestracja: 28 paź 2015, 17:16

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: quas » 22 lip 2016, 11:10

powiew świeżości to raczej NW. no i draw-event.
u strazaków to jakoś lepiej wyglada, zwłaszcza że potrzebują 2 ikonowych postaci z kosztem 4+.
i GJ - pyke daje opcje do bannerów i może pojawi się jakiś inny dobry build niż fealty.

reszta to raczej pieśń przyszłości (chyba przoduje tutaj Riverrun) albo grzebanie w guanie (niby można ale po co skoro są stabilniejsze zabawki?)
Lion Clan
Samurai*Deathseeker

Awatar użytkownika
fruszu
Posty: 1576
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: fruszu » 22 lip 2016, 11:14

Wosho pisze:Ten event to jest raczej do przyszlego mill decku albo melee a nie do dociagu, raczej nie chcesz dawac kart przeciwnikowi w ciemno.
Chyba ze wyjdzie jakies combo, ktore ma gdzies jakie przeciwnik ma karty tylko chce dokopowac sie do swoich.

Chordowi w domyśle pewnie chodziło o mill z tym dociągiem. Skrót myślowy. Z tego co rozmawialiśmy, to od kiedy wyszedło Loot, ma chłopak jakieś dziwne pomysły i nie może się doczekać, aż będzie można zbudować deck na innym win condition. Co do córki, to sam nie wiem, nie jestem do końca przekonany. Efekt dobry, ale jednak koszt spory, choć z drugiej strony mieć taką po setupie i blokować w ten sposób te wszystkie Tyriony, Góry i Jaimie'ch...

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: szczudel » 22 lip 2016, 11:26

Arry jest super, ale spojrzymy prawdzie w oczy - NW to nie Lanni z Tyrionem gdzie mógłby przebieraniec co rundę po kilka razy wskakiwać. W NW wskoczy raz na rundę i to jest maks co się z niego wyciągnie. Plus z tego taki, że przy Aemonie postaci ze stołu nie ubywa więc możemy trzymać defensywę (głównie stealth na INT) bez obawy o Wildfire albo Marsz na Mur.

Nie rozumiem tych zachwytów nad drzewem jakie panują obecnie. Muszą je roztaczać ludzie którzy NW nie grają, bo nie potrafię tego szału inaczej wytłumaczyć. Do defensywnego decku za drogie aby było fundamentem ekonomii. W dusicielskim decku drzewo ma sens wsparte co najmniej dwoma z (Famine, Meager Contribution, aktywowanym Kings of Winter). Wniosek nasuwa się oczywisty, będzie grane głównie na agendzie KoW. Tylko co wtedy pozostaje? Poza Murem NW niewiele ma do zaoferowania. Nie wystarczy tylko wygrywać wyzwania aby wygrać grę. Potrzeba renomy, trików, machloj. NW bardzo kuleje w tym aspekcie. Z drugiej strony ten zimowy plot co daje 2POW, wsparty Feast For Crows i z samych plotów mogą być w 3 rundy 6P - ale to może każdy zrobić, nie tylko, NW.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Wosho
Posty: 2095
Rejestracja: 24 cze 2012, 13:10

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: Wosho » 22 lip 2016, 11:29

Fruszu, rozumiem ale imho do tego decku daleko jeszcze..
Potrzeba wiecej kart pt odkryj plot zrzuc karty, gdy zacznie sie runda zrzuc karty, kleknij aby zrzucic karty itd.

Awatar użytkownika
kamron6
Posty: 905
Rejestracja: 06 lip 2015, 09:58

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: kamron6 » 22 lip 2016, 11:36

Taki deck pojawi się zapewne po deluxie greyjowym, który zapewne będzie po targowym i barasiowym.

quas
Posty: 1393
Rejestracja: 28 paź 2015, 17:16

Re: 1. CP Across the Seven Kingdoms

Postautor: quas » 22 lip 2016, 11:48

fruszu pisze: Co do córki, to sam nie wiem, nie jestem do końca przekonany. Efekt dobry, ale jednak koszt spory, choć z drugiej strony mieć taką po setupie i blokować w ten sposób te wszystkie Tyriony, Góry i Jaimie'ch...


Lanni to zły przykład.
np Thyrion -> GJ poświęca 4 złota, Lanni 5. i albo masz grabież żeby przewinąć albo problem pojawi się turę później.
a na wymianie kuksańców w płaszczyźnie ekonomii z Lannisterami mało któremu rodowi wychodzi na zdrowie.

Szczudeł - 2 złota różnicy z lokacji jest dobre. W zasadzie zwraca ci się w 2giej turze. Nawet jak jesteś FP to masz na co wydać pieniążka - są ambushe, są eventy.
Arry mógłby byc blankiem i bylby dobry. Ambush - chyba lepiej móc zapłacić jeszcze fealty więc częściej będzie się opłacało grać go w mobilizacji. 2 ikony (zawsze a nie przy spelnieniu jakiegos warunku), 4 kosztu więc omija FSoW.
imo jest postacia odpowiadajaca na obecne potrzeby strażaków.
Lion Clan
Samurai*Deathseeker


Wróć do „2. War of the Five Kings”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość