Heyla i first snow

Tutaj możemy zadawać pytania o zasady ogólne, mechanikę gry i tym podobne.
czyzyk
Posty: 226
Rejestracja: 03 cze 2013, 15:52

Heyla i first snow

Postautor: czyzyk » 29 mar 2017, 17:30

Czy attachmenty w tym momencie są terminal jeśli są podłączone do postaci z kosztem poniżej 3 golda i zostanie zagrany First snow?

Awatar użytkownika
Michalku
Administrator
Posty: 1983
Rejestracja: 19 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Heyla i first snow

Postautor: Michalku » 29 mar 2017, 18:01

A co budzi Twoje wątpliwości? Atrachmenty zyskują słowo kluczowe "terminal" niezależnie do kogo są podłączone. A jak są podłączone do postaci o koszcie 3 lub mniej to na początku fazy wyzwań postacie wrócą do ręki a attachmenty spadną.
Fire and blood

czyzyk
Posty: 226
Rejestracja: 03 cze 2013, 15:52

Re: Heyla i first snow

Postautor: czyzyk » 29 mar 2017, 18:07

Attache spadaja w tym samym momencie co heyla wraca na rękę. Pytanie czy w takiej sytuacji nadal działa jej zdolność

picollo
Posty: 702
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: Heyla i first snow

Postautor: picollo » 29 mar 2017, 18:10

Wątpliwością był fakt, że Helya wraca do ręki. Ale F.A.Q na Thronsach to wyjaśnia:
Characters and their attached cards leave play simultaneously, so if Valar Morghulis kills multiple characters along with Helya, all their attachments go into the discard pile.
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Awatar użytkownika
Michalku
Administrator
Posty: 1983
Rejestracja: 19 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Heyla i first snow

Postautor: Michalku » 29 mar 2017, 18:43

To już rozumiem skąd wątpliwości.
Ale tak jak Picollo napisał, wszystko opuszcza grę jednocześnie.
Fire and blood


Wróć do „Pytania o zasady i mechanikę”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość