Night's Watch - pogadanki

Dyskusja o wszystkich aspektach karcianej Gry o Tron w wersji 2.0
Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: szczudel » 19 paź 2017, 13:48

o_O... :lol:
Nie zdarza mi się to na tym forum, ale faktycznie wybuchłem śmiechem
+1
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

picollo
Posty: 705
Rejestracja: 20 sty 2016, 16:06

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: picollo » 19 paź 2017, 13:59

Poczekaj chwilę, aż wyjdzie. Warto czekac:)
Herold z Zapchlonego Tyłka


So the answer is either 1.7 years assuming a spherical cow in a vacuum or never.

Skeczor
Posty: 1200
Rejestracja: 15 gru 2015, 23:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: Skeczor » 19 paź 2017, 20:37

Nie robisz ataku i wygrywasz :p
Obrazek

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: szczudel » 19 lis 2017, 10:12

W oczekiwaniu na Rat Cook złożyłem sobie ofensywnych Stewardów, takich trochę tempo, ale nie opartych na podbieraniu postaci ani na grze Murem. Może błędem bylo nie zintegrowanie jednej z tych mechanik ale grało się fajnie. Chyba, ze trafiłem na Targów lub super Rush. Z pierwszymi wiadomo -
każda jedna postać u mnie (poza Jonem i Paulem) pada od Dracarysa, a w drugim przypadku Mutiny nie chchiało dochodzi pomimo przewijania Bowenem nawet 30 kart do 3 rundy. (Zrobiłem to po cześci aby potestować Broken Vows i Mutiny at Crasters Keep.
Wnioski:
1. Stewardom brakuje spoiwa. PRzydałaby się jakaś karta która mogłaby pomóc im pokazać pazur. Small Paul, Bowen to za mało. New Gift pominę (nawet nie uzywałem). Zdarzało mi się mieć do 6 Stewardów na stole na raz więc ten Rat Cook coś może kiedyś pomóc. Problemem będzie posiadanie jednoczesne Cooka i Mutiny. Bo oddawać przeciwnikowi postaci raczej nie powinniśmy.
2. Broken Vows. Nie nadaje się ta karta do gry ofensywnej. Koniec kropka. W pasywnym decku, dobrze wymierzona podmianka, dająca nam brakujące ikony i keywordy jest sensowną wymianą. Wszystko poniżej 5G (z naszej strony) nie warte jest zachodu aby wymieniać jesli atakujemy, a jeśli atakujemy to te nasze 5>G są zapewne zintegrowane ze strategią i szkoda je tracić. Zbuduje sobie jeszcze coś z Mormontem z CSa na lecie aby dać Broken Vows jeszcze jedną szansę. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
3. Mutiny at Crasters Keep. Tragicznie jest ta karta napisana - sacrafice naszej postaci jako koszt potrafi nieźle kopnąć w dupę. Jednak laserowa precyzja przy własnym graniu resetu jest nieoceniona. Jesli wiemy, ze zaraz i tak poleci reset to co nam robi za różnicę stracić swoją najsilniejszą postać? Super karta do powrotów z dalekiej podróży. W decku na podbieranie postaci niezastąpiona.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: szczudel » 04 gru 2017, 23:42

Testują Conclave z Martellami olśniło mnie co do przydatności Faceless Mana. Ten koło w NW będzie prawie jak palec Boży bo przejmuje FRAKCJE i keywordy. Mając go 3x w decku może i nie dopniemy do niego dodatku NW, ale łuk, Czarny Zamek, Mur czy Aemon w trakcie wyzwań już na niego podziałają (poza Tears-ami). Jeśli udupimy szybko np Willa to będziemy z jego dobrodziejstw korzystać nieprzerwanie i to bez kary przy UO.

Koło jest nieunikalny, więc jak wrzucamy na stół dwóch to możemy ciągnąć podwójny Insight. Kosmos. Jedynym minusem jest problem z savem na Valarze. Kogo jednak będzie Valar bolał przy takim drawwie.
Keywordowi Strażnicy to jak na razie:
-Sam (insight)
-Will (insight, stealth)
-Cotter (stealth)
-Jon (stealth)
-Qhorin (renown)
-Stonesnake (stealth)
-Ghost (stealth)
Mało? To warto wiedzieć, że No attachments except weapons to też Keyword i można go sobie na chwilę przejąć ;)
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Awatar użytkownika
VegetaZen
Posty: 981
Rejestracja: 08 mar 2016, 03:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: VegetaZen » 05 gru 2017, 08:34

Grając 3x typka, istnieje ryzyko, że podejdzie na start, a w tej sytuacji to raczej zawadza niż pomaga. Pytanie czy decki NW mają braki w koszcie 4, bo co do tego najbardziej nie jestem przekonany.
kozak w necie, p**da w świecie - ostatni polski mistrz OCTGN i throneteki, na żywo raz w życiu dostał się do topki
specjalne gratulacje na Vegety za bycie zarazem najlepszym Martellem, najlepszym NW i wygranie Sansy (na jednym turniej) - Neoptolemos

Awatar użytkownika
szczudel
Posty: 3573
Rejestracja: 16 sty 2015, 21:14
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: szczudel » 05 gru 2017, 09:17

Uczepiłes sie najmniej istotnego elementu wypowiedzi :P Obecnie żadna karta na setupie w 3 sztukach nie jest mile widziana. Mniejsza o ilośc może być x2.
Jakby to nie było jeszcze jasne to nie pisze z punktu widzenia pasywnej NW.
Jesli idzie nam dobrze to pewnie kogoś przeciwnikowi ubilismy. FM będzie miał ikonki, więc cos pewnie przepchnie, może nawet będzie jeździł z renomą.
Jesli nam idzie źle , mozna się zastanowić nad ubiciem kogos specjalnie (tuz przed resetem własnym lub wyczutym u przeciwnika) i będzie mozna korzystać z dobrodziejstw bonusuów rezerwowanych dla NW.

Will jest tu najbardziej jaskrawym przykładem. Samego FacelessMana nawet Cipo-targi moga używac i klęknac nim do Dracarysa. w sytuacji gdy Danka poszła do piachu korzystać z dobrodziejstw cechy Zrodzona z burzy.
clue jest takie, że Facelessman to karta typu Win a nie Loose Less. Kazda frakcja może ją zaaplikować ale w NW dzięki silnej synergii wewnątrz frakcji szczególnie jest to odczuwalne.
Blog Poświęcony Karcianej Grze o Tron: http://gramyotron.blogspot.com

Marek
Posty: 235
Rejestracja: 15 wrz 2017, 21:41

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: Marek » 30 lip 2018, 13:52

Najnowsze odkrycie to Wielki Mur.

Jak skontrować takie dziadostwo? :)
Granie Siedmiu i szat to jest pewna opcja w szczególnisci z nową Agendą. Nie każdemu jednak odpowiada taka talia albo chciałby pograć czymś innym. Pod straż to również dobry wybór ale znów wpasowujaca się w nową Agendę.

Olo
Posty: 799
Rejestracja: 12 wrz 2013, 13:28

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: Olo » 30 lip 2018, 14:12

szaty nie pomogą

Barring the Gate
King in the North
Isle of Ravens
Seized by the Guards

to najlepsze rozwiązania
"Martelle nie robią nic ale są w tym bardzo dobrzy" - Breaker

Marek
Posty: 235
Rejestracja: 15 wrz 2017, 21:41

Re: Night's Watch - pogadanki

Postautor: Marek » 30 lip 2018, 14:19

Spotkałem się z pomysłem żeby do tali dać Tycho. Wtedy jak da się go przeciwnikowi to ten nie będzie mógł wygrać :)


Wróć do „Dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości