4. CP - A Time for Wolves

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

Re: 4. CP - (bez tytułu)

Postautor: Krisso » 12 wrz 2014, 20:31

Hmm.. A time of wolves jak wyszukiwarka CBK smoków? Mogło by być całkiem ciekawą opcją - o ile ten deck działa :P

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4. CP - (bez tytułu)

Postautor: Flint » 12 wrz 2014, 22:16

Działa. Jemioł miał bardzo przyjemny melee deck na tych smoczkach.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

Re: 4. CP - (bez tytułu)

Postautor: Krisso » 13 wrz 2014, 09:50

A hidden game - co to są "instances"? Niemniej - zgolenie do końca gry ziomka kosztem jednego małego sand snake's? :D

Luka_Brazzi
Posty: 2069
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4. CP - (bez tytułu)

Postautor: Luka_Brazzi » 13 wrz 2014, 22:43

Kolejne "egzemplarze" ikony. Pamiętaj, że ikonę możesz mieć w kilku sztukach. Maester of War daje wszystkim maestrom siekere. Ma siekiere sam z siebie. Znaczy, że ma swoją plus jedną ze swojej umiejki.
Jeśli zgolisz mu jedną ikonę, nadal zostanie z drugą. To samo dotyczy keywordów. Możesz mieć kilka kopii deadly albo stelfa.
#moribundziewróć

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1564
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: 4. CP - (bez tytułu)

Postautor: Breaker » 14 wrz 2014, 08:57

mozna by jeszcze dodac ze niezaleznie ile masz instancji stealtha lub deadly nadal mozesz pominac tylko jedna postac i liczysz sie za 1 w kwestii ilosci deadly do killa.
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

Re: 4. CP - A Time for Wolves

Postautor: Krisso » 26 mar 2015, 01:39

Pełen spoiler na agotcards.org

Awatar użytkownika
jim
Posty: 1052
Rejestracja: 28 mar 2012, 22:28
Lokalizacja: j-no

Re: 4. CP - A Time for Wolves

Postautor: jim » 26 mar 2015, 09:00

Bardzo mi się podoba nowy Emmon Cuy, jak tylko wyjdzie ten dodatek przebudowuje barasiowych rycerzy na Rainbow Guard.
Nowy Aggo też jest w pytę, lepszy od starego. I od razu fajne kombo z tym pyrtkiem Lesser Ko.
#naczelnyhejternocnikow

bo NW śmierdzą

Awatar użytkownika
fruszu
Posty: 1576
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: 4. CP - A Time for Wolves

Postautor: fruszu » 27 mar 2015, 15:37

Jimi, popieram. A do listy dodałbym jeszcze Horse Gate. Moje smoki na pewno skorzystają :)

EDIT: jest w działaniu tych kart z ostatnich chapterów jakaś prostota. Coś na zasadzie: "to jeszcze czegoś takiego nie było? Aż nie chce się wierzyć". Mało tekstu, dużo zastosowań. Nie mogę też nie wspomnieć, że War Host of the North zostało zdetronizowane.

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1564
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: 4. CP - A Time for Wolves

Postautor: Breaker » 28 mar 2015, 17:26

obella mocno srednia, zwykle decki maja za malo sand snejkow zeby tego uzywac sensownie
dorans solar... cholera drogawy troche. aczkolwiek moze sie zmiesci bo draw to zawsze draw
hidden game- bidne, za drogie zeby bylo naprawde efektywne. taki silver bullet na decki na wagonach attachmentowych

podobaja mi sie duze armie, ja tez chce jakas mocna armie za 8 do martelli, moze nie beda swiniami i jakas dadza (oraz nie spiepsza bo poprzednie unique drogie armie martellowe to DNO)
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Luka_Brazzi
Posty: 2069
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4. CP - A Time for Wolves

Postautor: Luka_Brazzi » 22 kwie 2015, 11:57

Jest na rebelu już.
#moribundziewróć


Wróć do „Wardens Cycle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość