1. CP - Secrets and Schemes

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

1. CP - Secrets and Schemes

Postautor: Krisso » 07 cze 2014, 10:04

"Let my porridge fly!"

Pokazali nowy cykl - proszę o przeniesienie w odpowiednie miejsce :)

http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=4860

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Flint » 07 cze 2014, 11:56

Arryni! Oraz mechanika premiująca granie drogimi kartami... Interesujące.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

Awatar użytkownika
Feroz
Posty: 953
Rejestracja: 18 mar 2012, 21:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Feroz » 08 cze 2014, 07:21

Podoba mi się ta mechanika. Może w pewnym stopniu umożliwić granie podobnymi deckami jak w CCG, gdzie było więcej złota i postać o koszcie 4 nie wydawała się wcale droga. Węszę fun.

Genialny Vyman, taki support do Tullych mi się podoba :) Mord też super, dużo fajniejszy od starego.

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Flint » 08 cze 2014, 08:45

Podoba mi się też dużo nowych limited responsów.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Krisso » 08 cze 2014, 12:05

Pytania:
1. jaki będzie timing nowych plotów typu Castle? Będa się działy przed "When revealed", czy po nich?
2. Czy Castle plot będzie działał, jeśli będzie zagrany jako przedostatni plot? (bo jak odsłaniamy ostatniego to wszystkie wracają, więc nie wiem czy tekst będzie aktywny?)
3. Agenda pozwala uzywać Ghaston Grey na swoich noblach?

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Flint » 08 cze 2014, 12:46

1. Plot trafia do used pile w momencie wykrycia nowego (a więc w kroku 1. frameworka plotów), więc moim zdaniem będą następowały przed when revealed. Ale Jemioł pewnie będzie miał inne zdanie.
2. Będzie działał, bo jak wyżej - plot najpierw trafia do used pile, a dopiero potem wraca do plot decku.
3. Jeśli nic się nie zmieni, to będzie działało z GG, ponieważ GG cofa w ramach kosztu, a nie efektu. Chyba że zmienią coś w matrixie i zarówno koszt, jak i efekt będą traktowane jako część efektu danej karty.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

Awatar użytkownika
theCrow
Posty: 166
Rejestracja: 20 cze 2013, 09:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: theCrow » 08 cze 2014, 13:03

Flint pisze:1. Plot trafia do used pile w momencie wykrycia nowego (a więc w kroku 1. frameworka plotów), więc moim zdaniem będą następowały przed when revealed. Ale Jemioł pewnie będzie miał inne zdanie.

Pewnie będzie miał inne zdanie, bo tekst Holding Council to "pasywny response" na trafienie plota do used pile'a, czyli odpali się po całym okienku framework action, którego częścią jest odpalenie wszystkich when revealedów.
Obrazek
Podobna sytuacja to Bay of Ice vs When Revealed. Inicjatywę wygrywa się przed when revealed, ale kartę z Baya dobiera się dopiero po.

Flint pisze:3. Jeśli nic się nie zmieni, to będzie działało z GG, ponieważ GG cofa w ramach kosztu, a nie efektu. Chyba że zmienią coś w matrixie i zarówno koszt, jak i efekt będą traktowane jako część efektu danej karty.

Mam nadzieję, że nie będą wprowadzać takich zmian w matrixie, tylko klepną erratę. Choć lepsze takie rozwiązanie niż żadne..
Dark wings, dark words

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Flint » 08 cze 2014, 17:16

Pewnie masz rację, z timingiem często mam problem. To może mieć sens tym bardziej, że wtedy takie pasywy będą się odpalać w kolejności, w jakiej idą when revealed plotów.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

Luka_Brazzi
Posty: 2069
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Luka_Brazzi » 08 cze 2014, 21:01

Z zasady masz problem, że Twój pierwszy ruling jest dokładnie i precyzyjnie błędny :)

Castle będą się odpalać dokładnie jak rivery i tak dalej. To że wykrywasz ostatni plot nic nie zmienia. Castle się
spokojnie odpali.

Co do GG to na razie bym nie szarżował. Koszt kosztem, trigger triggerem, errata erratą. Tak jak z prized. Była podnieta, potem zobaczyliśmy dokładny tekst :)
#moribundziewróć

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Secrets and Schemes - Wardens Cycle

Postautor: Flint » 09 cze 2014, 08:06

A to prawda - chyba, że nie zgadzam się z Tobą ;).

No bez erraty się nie obejdzie (jeśli faktycznie ma powstrzymywać GG). Ale ja podejrzewam, że to przede wszystkim wymierzone jest w drogie karty robiące dużo na wejściu - a przede wszystkim Baleriona i Raiding Fleet. Zrobić deck, który by nimi mielił to żaden problem, a 2 taniej to spora obniżka.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem


Wróć do „Wardens Cycle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość