CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Jemioł
Posty: 775
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Jemioł » 13 cze 2014, 10:41

matmad pisze:Jak powiedział Jemioł, nawet nie można próbować jej sejwnąć, bo jest to płacenie kosztu.


Brawo. Właśnie tak jest. W ramach płacenia kosztu nie ma okienka na save/cancel. Zapłacenie kosztu jest warunkiem inicjacji efektu - save/cancel następuje po inicjacji a przed jego rozpatrzeniem.

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Flint » 13 cze 2014, 11:13

matmad pisze:Jak powiedział Jemioł, nawet nie można próbować jej sejwnąć, bo jest to płacenie kosztu.


Za pomylenie mnie z Jemiołem kara jest sroga.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

matmad
Posty: 187
Rejestracja: 20 kwie 2012, 12:24
Lokalizacja: Łódź

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: matmad » 13 cze 2014, 11:27

Flint pisze:
matmad pisze:Jak powiedział Jemioł, nawet nie można próbować jej sejwnąć, bo jest to płacenie kosztu.


Za pomylenie mnie z Jemiołem kara jest sroga.


Nie pomyliłem Cię z Jemiołem, bo rozmawiałem z nim o tym w Kato :)

Jemioł
Posty: 775
Rejestracja: 21 sie 2011, 14:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Jemioł » 13 cze 2014, 11:29

Ale on nie pomylił. Ty napisałeś:

Flint pisze:Jeśli wysejwujesz, to nie zapłaciłeś kosztu i efektu niema.


co sugeruje, że można sejwować. A to nie jest prawda - tam nie ma miejsca na sejwa. Wydaje mi się, że matmad odnosił się do sytuacji, która miała miejsce w Katowicach (ale mogę się mylić :)).

EDIT: Znindżowany przez matmada :D

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Krisso » 13 cze 2014, 12:17

Nie ma okienka na save/cancel? A myślałem, że jeśli lokacja ma akcje typu "kneel i discard siebie żeby cośtam..." to na upartego przeciwnik może save'ować twoją lokację byś nie zapłacił kosztu?

Awatar użytkownika
theCrow
Posty: 166
Rejestracja: 20 cze 2013, 09:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: theCrow » 13 cze 2014, 12:26

Krisso pisze:Nie ma okienka na save/cancel? A myślałem, że jeśli lokacja ma akcje typu "kneel i discard siebie żeby cośtam..." to na upartego przeciwnik może save'ować twoją lokację byś nie zapłacił kosztu?

Otóż nie.
Dark wings, dark words

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1638
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Breaker » 16 cze 2014, 11:54

danka moze byc, szalu nie robi ale jest ok. glownie dlatego ze kosztuje 3, ale to prized 2 prawdopodobnie ja dyskwalifikuje

westerlandy... RIP moje decki, mam nadzieje ze szybko zrestyktuja to gie, albo zamienia na limited response. tak jakby tron nie byl juz wystarczajaco upierdliwy to lanni musza dostac jeszcze to... cmon
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Luka_Brazzi
Posty: 2069
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Luka_Brazzi » 16 cze 2014, 13:01

Kiedy lanni coś wygrało? Worldsy i u nas FBF. Poza tym cienko raczej im idzie. Przyda się trochę wsparcia.
#moribundziewróć

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1638
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Breaker » 16 cze 2014, 17:38

no tak, patrzenie na moc deckow nie pod katem sily talii tylko co dana talia wygrywa jest bardzo sensowne :D . wiesz co- jak ktos ma farta i dobre matchupy to byle gowno potrafi wygrac turniej (jak jest dobrze prowadzone ofc ;p). a inna bardzo dobra talia ma raptem 1-2 zle matchupy, trafi na wszystkie i nawet nie wejdzie do topa. turnieje nie sa dobrym wyznacznikiem mocy talii niestety. gram na turniejach 10+ lat i widzialem juz takie akcje ze naprawde... sam wchodzilem do topow tak slabymi taliami ze smiech pusty mnie ogarnial. ale zrobilem rajd po slabych graczach/taliach/rospach i wszedlem na luzie do topa albo nawet wygralem

przypomina mi sie ta idiotyczna akcja mety DC z genconu, gdzie wszyscy pojechali deckiem na quentynie, no to nic dziwnego ze quentyn wygral jak wszyscy nim grali :D :D . a jak sie z tym zagra pare razy to wylaza na wierzch dyskwalifikujace wady tej talii, jedyna zaleta ze talia jest absurdalnie prosta w prowadzeniu i pewnie dlatego taka popularna
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 4. Ancestral Home - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Flint » 18 cze 2014, 18:36

jest już Pre-order na Rebelu.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem


Wróć do „Conquest and Defiance”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość