CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Awatar użytkownika
Feroz
Posty: 974
Rejestracja: 18 mar 2012, 21:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Feroz » 18 lut 2014, 12:00

W ogóle postać która opiera cały swój efekt słono opłacony Prized 2 na wyrzuceniu przeciwnikowi z ręki czegoś, czego może on w ogóle nie mieć w decku jest... powiedzmy że średnim pomysłem.

Znowu mam powidoki z doomed :/

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Krisso » 18 lut 2014, 12:10

Potrzeby byłby attachment?/lokacja?, która mówi "(pierwsza) karta zrzucana z ręki przeciwnika ma Prized 1" lub coś w tym guście.
Chyba, że prized 2 będziemy płacić za learned crest niezbędny do jakiegoś niszczącego efektu.

Ewentualnie będę polował by zrobić raz w życiu combo Cyvasse + Doran + Ghost of the high heart

Awatar użytkownika
Duda
Posty: 98
Rejestracja: 08 cze 2011, 09:46

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Duda » 18 lut 2014, 14:23

Ide o zaklad, ze jezeli devsi przewidzieli Plot, ktory mowi, ze kadza zabita postac ma Prized 1, to bedzie tez plot, ktory mowi, ze kazda zrzucona karta bedzie miala Prized 1 :D

A poza tym, nie zapomnijcie o Confession. ;)
Nie ma takiego problemu, który nie może być rozwiązany maczugą

Awatar użytkownika
kemaleq
Posty: 449
Rejestracja: 18 lip 2013, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: kemaleq » 18 lut 2014, 14:33

ObrazekPrized 2 za możliwość obejrzenia całego decka przeciwnika? Biorę!
You Can't Spell Slaughter Without Laughter

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Flint » 18 lut 2014, 14:49

Ithil się zeszcza ze szczęścia.

Nienawidziłem tego wtedy, będę nienawidzić teraz.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

Awatar użytkownika
Ithil
Posty: 342
Rejestracja: 19 lip 2011, 11:07

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Ithil » 18 lut 2014, 14:59

Prized i do d... Ale owszem bedzie sie gralo. Kolejny dowód że z tą mechaniką robią nekromancję pomysłów.

Awatar użytkownika
fruszu
Posty: 1576
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:13
Lokalizacja: Wrocław

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: fruszu » 18 lut 2014, 15:01

Straszna straszność.
Zastanawiam się, czy to oznacza, że przeciwnik wywali mi wszystkich Riders of the Red Fork z decku? :twisted: (wiem, że tak)

Luka_Brazzi
Posty: 2069
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Luka_Brazzi » 18 lut 2014, 16:00

Szukając Myry :)
#moribundziewróć

Awatar użytkownika
Feroz
Posty: 974
Rejestracja: 18 mar 2012, 21:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Feroz » 18 lut 2014, 16:32

Sssssssssssssstare. Sssssssssss*******e. H8.

Krisso
Posty: 608
Rejestracja: 28 lip 2012, 15:40

Re: CP 1. Spoils of War - Conquest and Defiance Cycle

Postautor: Krisso » 18 lut 2014, 18:14

Czy dobrze rozumiem - patrze bezczelnie w reke przeciwnika i caly jego deck? Dziala rowniez na non-uniq wiec moge np. Wyslac trzy cavary flank do piachu?


Wróć do „Conquest and Defiance”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość