CP 5. The house of black and white

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: The house of black and white

Postautor: Flint » 27 wrz 2012, 11:28

Nie zgadzam się, że Wildfire działa lepiej. Jest sporo decków, przeciwko którym Pale Mare robi o wiele większą rzeźnię niż Wildfire, a przy okazji, jeśli dobrze złożysz, Tobie praktycznie nie szkodzi. Że ma 0 złota, trudno, da się z tym żyć.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem

Awatar użytkownika
berto
Posty: 643
Rejestracja: 03 sie 2011, 09:00
Lokalizacja: Monachium Dojczlandia
Kontaktowanie:

Re: The house of black and white

Postautor: berto » 27 wrz 2012, 12:08

ale rzeznia, masz zero zlota i ubijasz nieuniki, w dodatku pozwalajac jednego oszczedzic, reset to zaden bo uniqow w grze jest sporo, bardzo sytuacyjny i zadko sensowny w uzyciu, oczywiscie znajdziesz na sile zytuacjke gdzie sie oplaci go uzyc, ale nie bedzie grany z powodu powyzszych problemow.
Execution jesli spelnisz milion arunkow to mozesz uwaga !!!! ubic nieuniqa !!! a musisz tylko wygrac dominance i miec 2 influence lub lorda. W dodatku to domi wiec wolne jak pieron. dramat.

Awatar użytkownika
Breaker
Posty: 1638
Rejestracja: 31 gru 2010, 13:30

Re: The house of black and white

Postautor: Breaker » 27 wrz 2012, 21:18

swiat sie wali ale podpisuje sie pod kazdym stwierdzeniem berto. mam dokladnie takie same odczucia, karty kill sa tylko do singla a tam jest fura uniqow, gdyby zmiatalo wszystkich non-unique to moze moze... ale to 0 golda. reset musi Ci cos dawac, nie rzuca sie resetu tak po prostu tylko po to zeby uzyskac przewage/zmniejszyc przewage przeciwnika. reset ktory ma 0 zlota... moze w deckach ktore go zmiela/zagraja w challengach zeby miec lepsze parametry.

a plot 4/0/2 jest bardzo fajny, prawie tak fajny jak retaliacja, z tym ze jest obosieczny. bedzie grany na pewno
House Martell Loyalist. Unbowed, Unbent, Unbroken.

Cunning but Brutal

"Nie pieszcze sie z aGoTem tylko nak%$&@*am jak Korwin lewakow" :D by mistrz Szczudel

Awatar użytkownika
Flint
Posty: 1976
Rejestracja: 19 mar 2012, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Re: The house of black and white

Postautor: Flint » 02 paź 2012, 10:14

Właśnie wymyśliłem fajne zastosowania do lannisterskiego kozika - wrzucamy OOH do Baratheonów/Starków, albo do Targaryenów. I nagle Wildling Bard ma napisane "zapłać 1 złota i daj swojej postaci renowna", a Ser Barristan "zapłć 1 złota za -2 i do domu). Ewentualnie w Martellach do Open Market.

Wydaje mi się, że może działać.
Bóg, Hodor, Ojczyzna!

Luka_Brazzi pisze:zgadzam się z Flintem


Wróć do „Beyond the Narrow Sea”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość