Znaleziono 227 wyników

autor: czyzyk
wczoraj, 09:15
Forum: Turnieje Lokalne
Temat: Drużynowe Mistrzostwa Poznań 6.10.2018
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 185

Re: Drużynowe Mistrzostwa Poznań 6.10.2018

Czy widzowie też płacą za wejście na teren konwentu? nie widziałem takiej informacji.
autor: czyzyk
04 cze 2018, 15:52
Forum: Dyskusja ogólna
Temat: AGoT 2.0
Odpowiedzi: 1829
Odsłony: 55030

Re: AGoT 2.0

Planszowe newsy na facebooku napisały : Stało się. Kolejny LCG po polsku odchodzi do lamusa. Wiara wojująca jest ostatnim dodatkiem wydanym przez Galaktę po polsku. Smutne wieści, niestety. Informację podała przed chwilą Galakta. Powód? Malejące zainteresowanie serią. Edit jest to potwierdzone info ...
autor: czyzyk
19 kwie 2018, 10:52
Forum: Turnieje Lokalne
Temat: [Bydgoszcz] Oblężenie Bydgoszczy 8.09.2018
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 533

Re: [Bydgoszcz] Oblężenie Bydgoszczy 8.09.2018

Melee rozważacie?
autor: czyzyk
31 sty 2018, 18:37
Forum: Pytania o zasady i mechanikę
Temat: Czytacz I corpse lake
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 127

Czytacz I corpse lake

Hej. Czy jak z reakcji czytacza spadną 3 postacie to corpse lake odpali się raz czy trzy razy?
autor: czyzyk
31 maja 2017, 06:55
Forum: Bazar
Temat: [K] Joust na Stahleck 2017
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 484

Re: [K] Joust na Stahleck 2017

Prawda, rezygnuję
autor: czyzyk
29 mar 2017, 18:07
Forum: Pytania o zasady i mechanikę
Temat: Heyla i first snow
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 206

Re: Heyla i first snow

Attache spadaja w tym samym momencie co heyla wraca na rękę. Pytanie czy w takiej sytuacji nadal działa jej zdolność
autor: czyzyk
29 mar 2017, 17:30
Forum: Pytania o zasady i mechanikę
Temat: Heyla i first snow
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 206

Heyla i first snow

Czy attachmenty w tym momencie są terminal jeśli są podłączone do postaci z kosztem poniżej 3 golda i zostanie zagrany First snow?
autor: czyzyk
08 mar 2017, 10:17
Forum: Pytania o zasady i mechanikę
Temat: Night Gathers... a dupowanie.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 410

Re: Night Gathers... a dupowanie.

Podłącze się pod pytanie. Czy można zmarshalować z night gathers unikatową postać, którą aktualnie jest na stole u przeciwnika?
autor: czyzyk
05 lut 2017, 12:04
Forum: Turnieje Koronne
Temat: [Poznań] The Pyramancer, 18-19 marca
Odpowiedzi: 124
Odsłony: 5455

Re: LIGA [Poznań] The Pyramancer, 18-19 marca

Zapisany :)
autor: czyzyk
25 sty 2017, 12:14
Forum: Pytania o zasady i mechanikę
Temat: Ward + Loyal character
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 562

Ward + Loyal character

Hej. Jeżeli przejmę lojalną postać wardem to czy jej uzyskana afilacja starkowa też jest lojalna?

Wyszukiwanie zaawansowane